Beoordeeld op 24 mei 2018

Dit hotel was prima wat comfort, ligging, service en ontbijt betreft. De parkeergarage is ook degelijk. De receptie was heel vriendelijk. De kamer was netjes en als groot pluspunt is het aantal stopcontacten zodat je meer dan 1 device kan opladen. Een minpunt echter was de uiterst trage wifi (zelfs bij receptie en bar). Het inloggen werkte al niet (normaal via naam/kamernummer) en we moesten een code vragen bij de receptie. Verder was het uiterst traag, bvb. een website openen over publiek transport in Heidelberg duurde heel lang.

Datum van verblijf: mei 2018
HIEX_Heidelberg, Jr. guest Service Manager van Holiday Inn Express Heidelberg - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 mei 2018

Dear Johan, We’re sorry to read that your stay with us wasn’t fully to your satisfaction. We’re looking forward to welcoming you back soon again to show you that we can do better. Kind regards, Holiday Inn Express Heidelberg City Centre

Beoordeeld op 1 september 2017 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijke ontvangst bij de receptie. Zeer nette kamer, met thee/koffiezetje, lekker grote douche. Jammer dat de airco het niet deed en de temperatuurregeling van de douche was ook minder. Verder dus prima. Helaas niets van Heidelberg kunnen zien ivm vertraging, maar moet een heel leuk stadje zijn.

Datum van verblijf: september 2017
HIEX_Heidelberg, Holiday Inn Express van Holiday Inn Express Heidelberg - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 september 2017

Dear Danny J., Thank you for sharing your great experiences at our property. We’re pleased to welcoming you back soon. Best regards, Holiday Inn Express Heidelberg City Centre

Beoordeeld op 17 augustus 2017 via mobiele applicatie

Mooie locatie en zeer centraal gelegen. Met zijn drieën ovenacht, prima kamer met een wel wat kleine tweepersoonsbed. Voor de derde persoon een ruime slaapbank. Kamers netjes verzorgd met alle benodigdheden aanwezig. Ontbijt was prima. Parkeergarage voor gasten onder het hotel. Ideaal!

Datum van verblijf: augustus 2017
HIEX_Heidelberg, Guest Service Assistant van Holiday Inn Express Heidelberg - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 augustus 2017

Dear Chris R,
thank you very much for Your positiv feedback.
We are very happy to read that you had a pleasant stay with us.
Also thank you for commenting positively on our rooms.
We hope to see you soon again.

Best regards, Holiday Inn Express Heidelberg City Centre

Beoordeeld op 22 juli 2017

mooie kamer, moderne badkamer, rustige kamers.
Lekker ontbijt en zeer kindvriendelijk.
Ideaal hotel voor één of twee overnachtingen.
Parking is onderaan het hotel, voor 15 euro per dag kun je er veilig parkeren.

Datum van verblijf: juli 2017
HIEX_Heidelberg, Holiday Inn Express van Holiday Inn Express Heidelberg - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 23 juli 2017

Dear Katrijnlog, Thank you for sharing your great experiences at our property. We’re pleased to welcoming you back soon. Best regards, Holiday Inn Express Heidelberg City Centre

Beoordeeld op 4 maart 2017

Een niet bijzonder hotel, maar goede kamers, goed ontbijt en en goede lokatie voor een heel goede prijs. In de omgeving veel leuke restaurants en minder toeristisch hectisch dan de prachtige gezellige binnenstad!

Kamertip: Gratis Wifi
Datum van verblijf: maart 2017
HIEX_Heidelberg, Guest Service Manager van Holiday Inn Express Heidelberg - City Centre, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 maart 2017

Dear Venkoos,
We’re glad that you enjoyed your stay with us and we’re looking forward to welcoming you back soon.
Best regards,
Holiday Inn Express Heidelberg City Centre