Beoordeeld op 5 september 2019 via mobiele applicatie

Prima kamer met stapelbed en 2persoonsbed. Fijn dat je gratis kunt parkeren. Op loopafstand gaat de tram naar het centrum. Alles is schoon en netjes.
Heidelberg is een mooie historische stad die het stoppen waard is tijdens doorreis

Datum van verblijf: september 2019
Beoordeeld op 16 juli 2019 via mobiele applicatie

Nette kamer, met stapelbed en twee losse bedden tegen elkaar. Ontbijt ook prima.
Makkelijk gelegen als overnachtingshotel. Wij vonden het na een reisdag net te ver van het centrum van Heidelberg. Hebben in de buurt temidden van volkstuinen leuk gegeten bij een Grieks/Duits reataurant.

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 17 augustus 2018

Een overnachting in Heidelberg is makkelijk te regelen. De dag ervoor via internet geboekt en je betaald pas als je voor 19:00 u arriveert. Daarna vervalt de reservering.
De ontvangst was erg vriendelijk en we kregen tips voor een lekker restaurant in de leuke binnenstad. De familiekamer was schoon en netjes. Het ontbijt was prima verzorgd en compleet.
Al met al een uitstekende nacht gehad.

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 7 augustus 2018 via mobiele applicatie

Fijn hotel voor kort verblijf. Ligt praktisch vlakbij de snelweg met diverse eetgelegenheden op loopafstand. Dit is wel prettig want het hotel serveert alleen ontbijt. Het ontbijt is prima en redelijk uitgebreid, grappig zijn de kleine tekstjes die op de gekookte eitjes staan ^^.
Kamers zijn eenvoudig en groot genoeg voor een koet bezoek, de vloerbedekking was wel zeer vies. Bedden lagen prima, en de kamer had een echt fantastische airco waardoor we heerlijk konden slapen ondanks de hittegolf. Fijn dat de kamers openen met een deurcode, je hoeft dan ook geen sleutel in te leveren maar trekt gewoon de deur achter je dicht; je kan vertrekken wanneer je wil zonder dat je in de rij hoeft bij het uitchecken. Vriendelijk personeel. Aanrader.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Hotel was op korte afstand van het centrum. Heidelberg is een heel mooie stad.

Kamer was simpel, maar alles wat je voor een nacht nodig hebt was aanwezig.

Wij hadden geen ontbijt genomen omdat we morgens vroeg weg waren, maar anders was dat ook mogelijk geweest.

Datum van verblijf: juli 2018