Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (985)
Beoordelingen filteren
985 resultaten
Waardering van reizigers
280
474
158
48
25
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
280
474
158
48
25
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 985 beoordelingen
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Degelijk hotel op 500 meter van de oude stad. Grote kamers, merendeel met zicht op rivier de Neckar. Ontbijt was uitgebreid met voldoende afwisseling. Souper in buffetvorm een 4 sterren hotel waardig !

Kamertip: Vraag kamer met zicht op de Neckar
  • Verbleef: oktober 2016, reisde met vrienden
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Lieselotenkoffiepot
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 juni 2016

Een heerlijk hotel met genoeg parkeerplaatsen dichtbij snelweg , maar ook vlakbij de binnenstad . Zeer vriendelijk en hulpvaardig personeel , fijne , ruime kamers , fitness-ruimte , zwembad en een fantastisch ontbijtbuffet.

  • Verbleef: juni 2016, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
1  Bedank zwollenaar750
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 april 2016

Het Marriot ligt direkt aan de rivier de Neckar. Vanuit de tuin heb je een schitterend uitzicht over de rivier. Bediening is uitstekend, het personeel wil je met plezier overal mee helpen. In het hotel serveren ze een uitstekend ontbijt. Het hotel beschikt ook over een restaurant om te dineren en ir is een gezellig cafe aanwezig.

Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Bedank Walter S
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 april 2016

Met de Executive Lounge access (50 euro) kan je met 2 personen per kamer drinken en een eenvoudig avondmaal en snack naar believen consumeren. Het personeel is bijzonder vriendelijk. Ik zag verschillende vaste klanten zeer tevreden hun vertrouwde personeel terug te zien. Er was duidelijk een sterke band tussen de mensen van de Executive lounge en de regelmatige klanten. Fijn om nog eens echte gevoelens te zien in een business hotel.

Kamertip: Toegang tot de executive lounge wordt berekend per kamer, niet per persoon
  • Verbleef: februari 2016, reisde voor zaken
    • Locatie
    • Kamers
    • Service
Bedank Peterg_be_12
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 24 november 2015

We kwamen 's avonds laat aan en de bar was al dicht. Mijn collega en ik wilde nog een drankje doen en prompt werd de bar weer voor ons geopend. Dat was een goede binnenkomer. De avondkaart voor roomservice is wel beperkt, maar er werd goed voor ons gezorgd. De suite was ruim, maar helaas nog wel douchen in een badkuip. Dat verwacht ik in deze tijd in een suite niet meer. Ontbijtbuffet was prima. Ik had een clubkamer en eigenlijk een apart ontbijt en bij check-in werd mij verteld dat ik de grote ontbijtzaal niet mocht gebruiken. Gelukkig gaf de receptioniste de volgende morgen mij een uitzondering, zodat ik met mijn collega samen kon ontbijten. Prima hotel, maar wel een beetje vergane glorie.

Kamertip: Uitzicht op de rivier vragen
  • Verbleef: november 2015, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Service
Bedank EuroCities81
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
HeidelbergMarriott, Guest Relations Manager van Heidelberg Marriott Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 november 2015

Geachte heer/mevrouw,

Bedankt voor de feedback. Op grond van uw feedback krijgen we nog meer inzicht in onze sterke punten en de punten waar we nog kunnen verbeteren.
Het doet ons genoegen om te horen dat u tevreden was met uw verblijf bij ons hotel.
We hopen dat we u ook in de toekomst weer verwelkomen mogen in het Heidelberg Marriott Hotel.

Met vriendelijke groet,

Guest Relations Manager
Heidelberg Marriott Hotel

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken