Beoordeeld op 31 augustus 2016 via mobiele applicatie

Lekker bed, goede douche (mits op tijd), veel ruimte in de kamer, uitstekend ontbijt. Wij hadden de kamer zonder raam maar daar was de prijs ook naar en in een heet Heideberg (35 graden) juist heerlijk! Perfecte locatie!
Restaurant niet geprobeerd, want was erg duur vergeleken bij alles in het bruisende centrum om de hoek.

Datum van verblijf: augustus 2016
Beoordeeld op 17 juli 2016

Hotel is perfect gelegen , alles op wandelafstand. Hotel heeft een zeer kleine binnenparking maar is bijna altijd vol. Betaalparking op wandelafstand. Wij hadden een suite , zeer ruime , aangename kamer met zeer nette badkamer; Rustgevende kamer , tot s avonds laat met de ramen open , mooi zicht op de stad.Ontbijt is zeker voldoende. Hotel is een aanrader. één keer in het restaurant gegeten en dat viel voor ons tegen . Prijs kwaliteit onvoldoende. Te duur voor hetgeen ze bieden en nochtans krijgt het restaurant een geode beoordeling , wat ook de reden was dat wij het genomen hebben maar viel tegen.

Kamertip: geode ligging
Datum van verblijf: juni 2016
Beoordeeld op 21 december 2015 via mobiele applicatie

Goed en rustig hotel in de Altstad! Ruime schone kamer met een nette badkamer. Goed ontbijt met heerlijke broodjes, verse sapjes en genoeg vleeswaren! Parkeren kan op de binnenplaats als er plek is. Inderdaad lastig te vinden via de navigatie, daarom hebben we soms de verkeersregels niet helemaal nauw genomen. Ga gewoon via de grote weg langs het water het kleine straatje in... Er staat voetgangersgebied, maar dit scheelt een rit door de winkelstraat met winkelend publiek.

Datum van verblijf: december 2015
Beoordeeld op 28 juli 2015

Mooi hotel met een binnenplaats op een rustige plek vlakbij de Hauptstrasse. Parkeren moet normaal gesproken in een Parkhaus, maar dat is zo dichtbij het centrum niet te voorkomen. Mooie kamers (ruime suite!) en een prima ontbijt. Alleen de entree zou wat "opener" kunnen zijn. Als je voor de eerste keer aankomt moet je even kijken waar je ontvangen kunt worden.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 16 april 2015 via mobiele applicatie

Erg gunstig gelegen en rustig hotel. Alle voorzieningen aanwezig. Vriendelijk personeel. Verzorgd ontbijt. Internet functioneerde goed. Goed bereikbaar met openbaar vervoer.
Midden in de Altstatt. Goed restaurant en ook veel restaurants in de omgeving.

Datum van verblijf: april 2015