Beoordeeld op 9 december 2018

Omdat het hotel boven op een parkeergarage is gebouwd (of op een berg waarin een parkeergarage is gebouwd), hoefden we na aankomst slechts met de lift van 4 naar 7 om in het hotel te komen. Ontvangst was heel vriendelijk en we werden prima geadviseerd over enkele restaurants.Verder een ideale ligging in het centrum van Heidelberg, alle highlights liggen om de hoek en het uitzicht vanaf het hotel op Schloss Heidelberg is geweldig!
Het uitchecken had wat vriendelijker gekund. Er werd geen enkele interesse getoond m.b.t. ons verblijf.

Datum van verblijf: oktober 2018
Beoordeeld op 10 september 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt direct aan het historische oude stadscentrum, boven een parkeergarage. De ligging t.o.v. het centrum kan echt niet beter. Je loopt zo de stad in. Onder het hotel is ook het vertrekpunt van de bergbaan naar het kasteel gelegen. Kortom; ideaal! De kamer is echter basic, klein. Bed was knoerhard. Piep klein badkamertje. Ontbijt was in verhouding tot de kamer prima!
Als je met de auto naar dit hotel komt, volg dan parkeerroute P12. Als je het adres van het hotel in de navigatie zet, gaat het niet goed want je kunt nergens parkeren. Het hotel is ook alleen via de parkeergarage te bereiken.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 16 juni 2018 via mobiele applicatie

Voor dit hotel moet je een paar dingen weten voordat je het kunt vinden, het is namelijk gevestigd boven op de parkeergarage naast de kabelbaan . Om binnen te komen parkeren in parkeergarage nummer 12. Dat is dus aan de rechterkant vanwaar onze navigatie ons heen stuurde. Dan neem je de lift naar de 7e verdieping en als je dan op het belletje druk sta je in de lobby.
Mensen zijn heel vriendelijk en de meeste kamers hebben uitzicht op de stad.
Het is een uitstekende uitvalsbasis om de stad te verkennen. Dan neem je weer de lift naar de begane grond en dan sta je in hal waar je met de kabelbaan naar boven kan.
Tip: als het heel druk is gewoon gaan lopen ipv de kabelbaan. De wandeling naar de ruïne valt best mee.
De kamer was best warm, er is geen airco maar de ventilator die op de kamer stond was heel aangenaam.
Het ontbijt is beperkt en er zijn toch écht te weinig tafeltjes. Als je de trap opgaat zijn er nog drie tafeltjes en als het weer het toelaat buiten ook nog een paar.
Maar goed, de prijs is redelijk en de locatie top.
Vergeet niet je parkeerkaart af te laten stempelen in het hotel en hem vervolgens op de 5e verdieping bij parkeer beheer aan te bieden. Dan sta je voor 8 euro per dag.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 17 september 2017

Een uitstekend hotel voor een kort verblijf in Heidelberg, ideaal gelegen vlakbij de oude binnenstad en boven een parkeergarage. Lekkere bedden en een prima badkamer. Onze slaapkamer lag pal naast de ruimte waar een goed ontbijt kon worden genuttigd. Die ruimte was wat aan de krappe kant gelet op het aantal gasten dat op hetzelfde moment in het hotel verbleef. Een vrolijke en keurige receptionist beantwoordde al onze vragen.

Datum van verblijf: september 2017
Beoordeeld op 5 juli 2017 via mobiele applicatie

Dit hotel is meer een b&b. Geen gezellige uitstraling maar kamers zijn prima. Ruim genoeg. Een balkon die je wel met drie andere kamers moet delen. Prima ligging midden in de oude stad. Prijs voor wat je krijgt aan de hoge kant.

Datum van verblijf: juli 2017