Beoordeeld op 30 augustus 2019

Perfect gelegen hotel, met zicht op de Neckar. De parking bij het hotel moet je op voorhand reserveren en is nogal duur. Met wat geluk sta je op een plaats achter de slagbomen, maar wij moesten onze auto kwijt op een stukje wandelweg tussen gebouwen in...
Kamer was erg groot, met mooie hoge plafonds en ramen. Comfortabel bed en kussens. We hadden een hoekkamer op de benedenverdieping, maar het lawaai van buiten was gelukkig beperkt te horen binnen.
De badkamer was proper en ruim, met een heerlijke regendouche en voldoende ruimte om je spullen te zetten.
Ontbijt was uitgebreid en vers. Personeel allemaal vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: augustus 2019
Beoordeeld op 30 juli 2018

Zeer goed onderhouden hotel met unieke ligging aan de oever van de Neckar. Ruime kamers met airco, ruime badkamer, alleen is het bad erg glad wanneer het reeds vochtig is! Goede service, goed ontbijt. Aanrader: parkeerplaats reserveren !
Mooie kleine bar met balkon.

Kamertip: Kamer kiezen aan de rivierzijde.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor een ieder die een perfect hotelzoekt. Wij verbleven hier 3 nachten het hotel ligt perfect! het personeel is perfect! het is perfect schoon! het ontbijt is perfect! kortom perfect hotel! wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 30 november 2016

Zeer mooi hotel op een mooie locatie (uitzicht op de Neckar en de oude brug) met zeer ruime en mooie kamers. De indeling is wat anders dan normaal door een schuine plaatsing van het bed maar dat maakt het juist onderscheidend. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (spreekt o.a. zeer goed Engels, iets wat je niet altijd meemaakt in Duitsland). Ontbijtbuffet is een van de best gepresenteerde ontbijtbuffetten die ik ooit heb gezien.Enige nadeel is dat je aan de straatkant wat meer last hebt van verkeersgeluid.

Kamertip: Ik zat op een hoekkamer op de 3e verdieping (308) welke erg ruim was en ramen aan 2 kanten had, erg mooi.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Rustig hotel aan de rand van de Altstadt. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, propere kamer en goede bediening. Heidelberg is een mooie stad en dit hotel is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad.

Datum van verblijf: november 2015