Beoordeeld op 30 juli 2018

Zeer goed onderhouden hotel met unieke ligging aan de oever van de Neckar. Ruime kamers met airco, ruime badkamer, alleen is het bad erg glad wanneer het reeds vochtig is! Goede service, goed ontbijt. Aanrader: parkeerplaats reserveren !
Mooie kleine bar met balkon.

Kamertip: Kamer kiezen aan de rivierzijde.
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 13 juni 2017 via mobiele applicatie

Een aanrader voor een ieder die een perfect hotelzoekt. Wij verbleven hier 3 nachten het hotel ligt perfect! het personeel is perfect! het is perfect schoon! het ontbijt is perfect! kortom perfect hotel! wij komen hier zeker nog eens terug!!!

Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 30 november 2016

Zeer mooi hotel op een mooie locatie (uitzicht op de Neckar en de oude brug) met zeer ruime en mooie kamers. De indeling is wat anders dan normaal door een schuine plaatsing van het bed maar dat maakt het juist onderscheidend. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam (spreekt o.a. zeer goed Engels, iets wat je niet altijd meemaakt in Duitsland). Ontbijtbuffet is een van de best gepresenteerde ontbijtbuffetten die ik ooit heb gezien.Enige nadeel is dat je aan de straatkant wat meer last hebt van verkeersgeluid.

Kamertip: Ik zat op een hoekkamer op de 3e verdieping (308) welke erg ruim was en ramen aan 2 kanten had, erg mooi.
Datum van verblijf: november 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 12 oktober 2016

Rustig hotel aan de rand van de Altstadt. Vriendelijk personeel, lekker ontbijt, propere kamer en goede bediening. Heidelberg is een mooie stad en dit hotel is een goede uitvalsbasis voor een bezoek aan de stad.

Datum van verblijf: november 2015
Beoordeeld op 11 november 2015 via mobiele applicatie

Prima hotel, rustig gelegen juist buiten het centrum. De kamers waren proper, vriendelijk personeel en een lekker uitgebreid ontbijt.
Dit hotel is dik zijn prijs waard. Het is een 3 sterren hotel maar het verdient er 4.

Datum van verblijf: oktober 2015