Beoordeeld op 7 juli 2020

Uitstekende locatie en uitstekende service. Fijn dat er een afgesloten parkeergarage is. 2 stops met tram tot stadscentrum. Erg plezierig hoe er met Coronaregels wordt omgegaan. Ontbijtbuffet nu uitgeserveerd, veel personeel aanwezig.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
André Steienbach, Geschäftsführer van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 juli 2020

Dear wvanoorschot,

we say thanks for the great review.

See you next time here again.

Beoordeeld op 2 juli 2020

Prima betaalbaar hotel op loopafstand van het prachtige centrum.
We werden vriendelijk ontvangen.
Mooie en ruime, schone kamer met uitstekende bedden.
Het ontbijt was erg goed.
Parkeren is in verhouding erg prijzig.

Datum van verblijf: juli 2020
DeputyManagerNH, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 2 juli 2020

Dear annekeslik,

thanks for taking time and rate your stay here at NH Heidelberg.
We ar glad to know, we were able to give you good stay here.
See you soon.

Beoordeeld op 4 maart 2020

Prima hotel in oude gedeelte met uitstekend ontbijt en centrale ligging in de stad. Muren kaal, behalve boven het bed. Restaurant naast het hotel uitstekend. mooie stad om twee dagen in te verblijven.

Datum van verblijf: februari 2020
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
DeputyManagerNH, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 maart 2020

Dear bart20202020,

thanks for the great review and see you next time here.

Your Team from

Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Al vele malen hier geslapen.zeer vriendelijk personeel.ruime kamer en een uitstekend ontbijt. Eigen parkeer garage. En een prima locatie. (loop afstand van hetcentrum. Ook leuke restaurants in de directe omgeving.

Datum van verblijf: mei 2019
DepHot, Management Assistant van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Beste ronnyp756,
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling. We zijn blij dat u al zo lang loyaal aan ons bent en hebben uw lof graag gedeeld met onze collega's.
Tot snel
Je team in het NH Heidelberg

Beoordeeld op 1 februari 2019

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, parkeerkelder. Schoonmaak van de kamers laat hier en daar te wensen over. Kasten soms beschadigd, scheve lampekappen met vlekken. Wij komen hier 1 keer per jaar en vorig jaar was dezelfde kast ook al beschadigd...

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Onko, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019

Dear uitGroningen,

thank you for your time and effort to tell us your impressions about your stay at the NH Hotel in Heidelberg.

Individual service and costumer orientation is very important for us. It is our utmost desire to make our guest feel comfortable and welcome in our hotel.

I would like to apologize for all inconveniences you may have had with the room. We will check this immediately.

We would be delighted to welcome you again at the NH Heidelberg.

Kind regards. Melanie Zermann, Deputy Hotel Manager.