Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.320)
Beoordelingen filteren
1.326 resultaten
Waardering van reizigers
447
544
200
80
55
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
447
544
200
80
55
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
6 - 11 van 1.326 beoordelingen
Beoordeeld op 7 mei 2019 via mobiele applicatie

Al vele malen hier geslapen.zeer vriendelijk personeel.ruime kamer en een uitstekend ontbijt. Eigen parkeer garage. En een prima locatie. (loop afstand van hetcentrum. Ook leuke restaurants in de directe omgeving.

Datum van verblijf: mei 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank ronnyp756
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
DepHot, Management Assistant van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 16 juli 2019

Beste ronnyp756,
Hartelijk dank voor je uitstekende beoordeling. We zijn blij dat u al zo lang loyaal aan ons bent en hebben uw lof graag gedeeld met onze collega's.
Tot snel
Je team in het NH Heidelberg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 1 februari 2019

Vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, parkeerkelder. Schoonmaak van de kamers laat hier en daar te wensen over. Kasten soms beschadigd, scheve lampekappen met vlekken. Wij komen hier 1 keer per jaar en vorig jaar was dezelfde kast ook al beschadigd...

Datum van verblijf: januari 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank uitGroningen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onko, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 februari 2019
Google-vertaling

Dear uitGroningen,

thank you for your time and effort to tell us your impressions about your stay at the NH Hotel in Heidelberg.

Individual service and costumer orientation is very important for us. It is our utmost desire to make our guest feel comfortable and welcome in our hotel.

I would like to apologize for all inconveniences you may have had with the room. We will check this immediately.

We would be delighted to welcome you again at the NH Heidelberg.

Kind regards. Melanie Zermann, Deputy Hotel Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 november 2018 via mobiele applicatie

NH Heidelberg is een heel groot hotel met leuke kamers en een enorm uitgebreid ontbijt. De ondergrondse parking is vrij duur 24€/12u, met een plafond van 24€/dag. Maar als u bv 1 à 2 x per dag voor bv een uurtje de garage verlaat, dan kost een parking je tot 40€/dag. Wij verbleven in een junior suite waar we vanuit de slaapkamer alle geluiden konden volgen die onze buren produceerden in hun badkamer. Niet echt leuk. Het personeel is correct, maar niet echt vriendelijk. De voorwaarden van een NH Rewards Gold Card werden ook niet gerespecteerd. Een vroege check-in en een late check-Out waren niet mogelijk.

Datum van verblijf: november 2018
Bedank KarlBaert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onko, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 november 2018
Google-vertaling

Dear KarlBaert,

thank you for your time and effort to tell us your impressions about your stay at the NH Hotel in Heidelberg. Individual service and costumer orientation is very important for us. It is our utmost desire to make our guest feel comfortable and welcome in our hotel.

I would like to apologize for all inconveniences you may have had with us.

For any further questions do not hesitate to contact me.

Kind regards. Melanie Zermann, Deputy Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 31 augustus 2018

Prettige en ruime kamer met zeer goede bedden op een ideale lokatie: de binnenstad op korte afstand en de omliggende plaatsen dichtbij.Zeer prettige en attente bediening met altijd vrolijk personeel.Goed en betaalbare keuken en voortreffelijke wijn (rosé uit de streek).

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met NH Hotels
Bedank Boersma1
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onko, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 september 2018
Google-vertaling

Dear Boersma1,

thank you very much for your comment and rating.

Great to read that you enjoyed your time at the NH Heidelberg. This is our goal.

By the way....do you like also Jazz?

For around seven weeks long, Enjoy Jazz, the International Festival for Jazz and More, offers varied events, with the focus on Jazz, but also allied genres such as classical, pop, rock, hip-hop or electro. At exclusive performance areas in Heidelberg, Mannheim and Ludwigshafen, Enjoy Jazz invites devotees to concert moments and master classes, matinees, symposia, parties and other exciting projects. Around 20,000 visitors and numerous journalists from the region, Germany and all over the world come every year to the Enjoy Jazz Festival.

So maybe we can welcome you to the Heidelberger Jazz Festival.

For any further question do not hesitate to contact us.

Kind regards,

Melanie Zermann
Deputy Hotel Manager

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 20 augustus 2018

Dit hotel is tamelijk centraal gelegen en biedt, tegen betaling, parkeer gelegenheid. De kamers zijn groot, maar niet echt gezellig ingericht. Ook de badkamers zijn niet wat we bij NH gewoon zijn. Voor de rest geen aanmerkingen.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Bedank Chris-LindaV
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Onko, Manager van NH Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 augustus 2018
Google-vertaling

Dear Chris-LindaV,

thank you very much for your comment and rating.

We hope, you have felt comfortable with us and everything was to your satisfaction.

Of course, we would be delighted to welcome you again at the NH Heidelberg.

Kind regards. Melanie Zermann, Deputy Hotel Manager.

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken