11 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel ligt prachtig , in het cdntgum van de oude stad en aan de Neckar.
De kamers zijn ok maar niet meer dan dat.
De receptie is erg vriendelijk en behulpzaam.
Parkeren kan niet bij het hotel maar in een nabij gelegen parkeergarage ( met korting voor hotelgasten).
Voor wat je krijgt is de prijs/ kwaliteit verhouding OK; niets bijzonders maar ook niet slecht.

Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Mitarbeiter H, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Hollaender Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juni 2017

Dear guest,
Thank you very much for having rated our hotel and services here on Tripadvisor. We are happy to read you enjoyed our unique location in the historic heart of Old Town Heidelberg overlooking the Neckar River and the Old Bridge as well as our friendly and helpful staff members. If you re-visit Heidelberg in the future we will be happy to accommodate you again. Your Hotel Holländer Hof Heidelberg Team.

2 april 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Het hotel is super centraal in de oude stad gelegen, aan de voet van de beroemde brug. Je loopt zo de smalle straatjes in.
Mooie ruime kamer met prine badkamer. Helaas dubbelbed met 2 enkele matrassen.
Parkeergarage (p12) is in de buurt, bediening erg vriendelijk!

Verbleef: april 2017, reisde met een partner
Mitarbeiter H, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Hollaender Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 april 2017

Geachte gast,
Dankuwel voor de evaluatie hier bij TripAdvisor. We zijn blij om te horen, dat de locatie van het hotel, in het historische centrum van Heidelberg bij de Alte Brücke (oude brug) en de vriendelijkheid van ons personeel goed is bevallen. We hopen, dat wij u in toekomst nog eens in het mooie Heidelberg mogen ontvangen. Het Hotel Holländer Hof Heidelberg Team.

10 december 2016 beoordeeld

ouderwets hotel met uitstekende service ..kamers aan de voorkant hebben uitzicht op de brug en op de neckar. .kamers zijn niet al te groot,maar alles is ok. .het hotel ligt in een heel leuke omgeving . .parkeren moet in een parkeergarage die prima te bereiken zijn . . absolute aanrader is het ontbijt. .

Kamertip: kamer aan de voorkant!
  • Verbleef: augustus 2016, reisde met een partner
Mitarbeiter H, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Hollaender Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 december 2016

Dear keessimoons,
Thank you very much for having rated our hotel and services here on Tripadvisor in such a positive way. We are happy to read you enjoyed staying with us and especially liked our unique location in the historic heart of Old Town Heidelberg overlooking the Neckar River and the Old Bridge, our excellent service as well as our substantial cold-warm breakfast buffet. We are looking forward to welcoming you again in the future. Your Hotel Holländer Hof Heidelberg Team.

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hebben met een groep van 13 mannen het restaurant bezocht. Niets dan lof over het eten en drinken. Super bediening een prima kaart en een keuze in drank. Mooie oude Duitse inrichting met typische banken.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Mitarbeiter H, Leiter Öffentlichkeitsarbeit van Hotel Hollaender Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 15 juni 2016

Dear Theo H,
Thank you very much for having rated the Wirtshaus zum Spreisel, an independently run restaurant located in our hotel building. Of course we will forward your compliments and hope to see you again in beautiful Heidelberg. Your Hotel Holländer Hof Heidelberg Team.

3 september 2013 beoordeeld

Op en top goed gerund hotel. Aangename behulpzame jonge dame aan de receptie, prima kamers voorzien van alle hedendaags comfort, prima ontbijt, super gelegen aan de oude brug. Koffie en thee gratis ter beschikking, we kregen zelfs elk een grote fles water omdat we rechtstreeks hadden geboekt op de hotelwebsite. Prijs/kwaliteit perfect.

Kamertip: Onze kamer lag achteraan met zicht op een zijstraat en het was er zeer rustig.
  • Verbleef: september 2013, reisde met een partner
Mitarbeiter H, Guest Relations Manager van Hotel Hollaender Hof, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2013

Geachte mijnheer Marc V.,
Heel erg bedankt voor de positieve beoordeling van ons hotel. We vinden het fijn om te horen, dat u een paar mooie dagen in Heidelberg hebt gehad en hopen u gauw weer in ons hotel te mogen ontvangen. Het Holländer Hof team in Heidelberg