Beoordeeld op 17 februari 2017 via mobiele applicatie

Voor een belangrijke zakelijke meeting had ik de schitterende stad Heidelberg gekozen. Voor overnachting had ik voor mijzelf en werkgever geboekt in het keurig uitziende hotel Bayrischer hof. Kijkende naar de recenties is het hotel zeker de moeite waard maar het management van dit hotel is een grote belachelijke teleurstelling. 1 dag voor mijn boekingsdatum krijgt mijn vader een herseninfarct en ben ik met spoed naar het ziekenhuis gegaan. Op een rustig moment besluit ik hotel in te lichten en hotelovernachting te annuleren. Zonder enige empathie geeft management aan zich aan regels te houden en omdat ik niet 2 dagen voor datum annuleerde...ik zal volgende keer vragen aan vader een dag eerder een infarct te kijgen.....diep, maar dan ook diep teleurgesteld in de reaktie van de mensen die zo'n mooi hotel moet managen. Dit hotel is definitief van mijn lijstje geschrapt.

Datum van verblijf: februari 2017
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 september 2016

Vriendelijk personeel, kamer en badkamer met alles wat je moet hebben. Heel goed bed. Ik had gelezen dat vele mensen klachten hadden dat het zo warm was, er was al een draagbare airco geplaatst op de kamer.
Het is niet echt rustig aan de straatkant , maar dat weet je als je in het centrum boekt.
Ik kon mijn fiets veilig in het hotel zelf plaatsen, en de wagen ging in een bewaakte parking aan de overkant van de straat. Dus alles prima geregeld.

Kamertip: Vraag een rustigere kamer aan de achterzijde.
Datum van verblijf: september 2016
  • Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 31 augustus 2015 via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel met een glaasje sekt. Kamers zien er strak uit en ook de badkamers zijn goed. Hotel ligt midden in het gezellige centrum van Heidelberg en op loopafstand van het historische centrum. Nadeel daardoor is wel dat er veel geluidsoverlast is als de ramen open zijn (wij waren er op een zeer warme dag, dus de ramen moesten open en daardoor veel geluidsoverlast van het verkeer), dus de tip is om een kamer aan de achterkant te vragen.

Datum van verblijf: augustus 2015
Beoordeeld op 17 juni 2015

het hotel ligt op het drukste punt van Heidelberg, op een plek waar je niet kunt stoppen om je bagage uit te laden. je moet naar een parkeergarage in de buurt en van daar met je bagage naar het hotel lopen. de receptie is druk, het duurt erg lang voordat je kunt inchecken. de kamer is standaard. wel schoon maar het lawaai van buiten is enorm. er liggen dan ook geluidsstoppers voor je klaar. het ontbijt is niet geweldig. Wifi werkte af en toe een minuutje. er zijn veel hotels in het oude stadsgedeelte in kleine rustige autoloze straatjes. beter daar een kamer boeken.

Datum van verblijf: mei 2015
Beoordeeld op 3 december 2014 via mobiele applicatie

Wij zijn in de avond aangekomen en het hotel binnengelopen om te vragen of er nog plaats was. We werden vriendelijk geholpen, er was een hotel parking voor € 15 per dag. En kregen daarna onze kamer toegewezen.

De kamer was niet super groot maar was van alle gemakken voorzien en zag er proper uit. We hadden daarna besloten dat de terug reis best lang was en dat we nog een extra nacht gingen doen, helaas was dezelfde kamer als bezet. We kregen netjes een "superior room" toegewezen deze was iets duurder en kwam op € 105 voor 1 nacht. Deze kamer is super groot voorzien van bad en douche.

Allom een zeer prettig verblijf in dit hotel !!

Datum van verblijf: december 2014