Heidelberg Marriott Hotel(Heidelberg)
Marriott Hotels
Besparingsmelding! 12% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 12% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 148 per nacht.

• Gratis parkeren
Hotel Hollaender Hof(Heidelberg)
NH Heidelberg(Heidelberg)
Travelocity
  • Inclusief ontbijt
26 september 2016 beoordeeld

Vriendelijk personeel, kamer en badkamer met alles wat je moet hebben. Heel goed bed. Ik had gelezen dat vele mensen klachten hadden dat het zo warm was, er was al een draagbare airco geplaatst op de kamer.
Het is niet echt rustig aan de straatkant , maar dat weet je als je in het centrum boekt.
Ik kon mijn fiets veilig in het hotel zelf plaatsen, en de wagen ging in een bewaakte parking aan de overkant van de straat. Dus alles prima geregeld.

Kamertip: Vraag een rustigere kamer aan de achterzijde.
  • Verbleef: september 2016, reisde alleen
31 augustus 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer vriendelijk ontvangen door het personeel met een glaasje sekt. Kamers zien er strak uit en ook de badkamers zijn goed. Hotel ligt midden in het gezellige centrum van Heidelberg en op loopafstand van het historische centrum. Nadeel daardoor is wel dat er veel geluidsoverlast is als de ramen open zijn (wij waren er op een zeer warme dag, dus de ramen moesten open en daardoor veel geluidsoverlast van het verkeer), dus de tip is om een kamer aan de achterkant te vragen.

Verbleef: augustus 2015, reisde met vrienden
17 juni 2015 beoordeeld

het hotel ligt op het drukste punt van Heidelberg, op een plek waar je niet kunt stoppen om je bagage uit te laden. je moet naar een parkeergarage in de buurt en van daar met je bagage naar het hotel lopen. de receptie is druk, het duurt erg lang voordat je kunt inchecken. de kamer is standaard. wel schoon maar het lawaai van buiten is enorm. er liggen dan ook geluidsstoppers voor je klaar. het ontbijt is niet geweldig. Wifi werkte af en toe een minuutje. er zijn veel hotels in het oude stadsgedeelte in kleine rustige autoloze straatjes. beter daar een kamer boeken.

• Verbleef: mei 2015, reisde met een partner
3 december 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn in de avond aangekomen en het hotel binnengelopen om te vragen of er nog plaats was. We werden vriendelijk geholpen, er was een hotel parking voor € 15 per dag. En kregen daarna onze kamer toegewezen.

De kamer was niet super groot maar was van alle gemakken voorzien en zag er proper uit. We hadden daarna besloten dat de terug reis best lang was en dat we nog een extra nacht gingen doen, helaas was dezelfde kamer als bezet. We kregen netjes een "superior room" toegewezen deze was iets duurder en kwam op € 105 voor 1 nacht. Deze kamer is super groot voorzien van bad en douche.

Allom een zeer prettig verblijf in dit hotel !!

Verbleef: december 2014, reisde met een partner
24 april 2014 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor ons vijven een appartement geboekt. Ca 10 min lopen vanaf het hotel in een zijstraat van de Hauptstrasse. Van alle gemakken voorzien en zelfs onze hond had haar eigen slaapplek. Genoeg plekken om te eten en te ontbijten in de directe omgeving. De auto kon in de kelder geparkeerd worden.

Verbleef: april 2014