Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de Tripadvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Betalingen aan ons kunnen de volgorde van de weergegeven prijzen beïnvloeden. De kamertypes kunnen verschillen.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (398)
Beoordelingen filteren
398 resultaten
Waardering van reizigers
174
138
47
24
15
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
174
138
47
24
15
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
1 - 6 van 398 beoordelingen
Beoordeeld op 22 maart 2019

Prima kamer, uitstekend ontbijt en een vriendelijke bediening. het restaurant waar wij hebben gegeten heeft een mooie kaart met Duitse gerechten. Ook daar is de bediening vriendelijk . Verder moet u ervoor zorgen dat de beoordeling geen maximum aan tekens moet hebben want ik weet na die twee zinnen echt niet meer wat ik moet schrijven.

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank Ron-Wilma
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
hotel-ritter-heidelb, Manager van Hotel Zum Ritter St. Georg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 maart 2019
Google-vertaling

Dear Guest,

Thank you for your positive comments. I am so glad to hear that you enjoyed your stay and our Restaurants!
We're happy to hear that our staff made your stay more comfortable. We look forward to welcome you soon in our hotel.

Sincerely,

Hotel Zum Ritter Team

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 7 augustus 2018

geweldig! Erg vriendelijk personeel, mooie ambiance, heerlijk eten.
Dat er hittegolf was was pech, maar met ventilatoren deden ze hun best. Dus slechte slaapkwaliteit was door de hitte en niet door de bedden.

Datum van verblijf: augustus 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank lwidt177729
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lara B, Team Hotel Zum Ritter St. Georg van Hotel Zum Ritter St. Georg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018
Google-vertaling

Dear guest,
thank you very much for taking the time and evaluating our hotel with 5 stars. This is great and we are glad that you had a great time while you were staying with us. We would be pleased if we can welcome you again as our guest.
Best regards,
your team of the Hotel Zum Ritter St. Georg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 4 augustus 2018

Kamer geen airco en de temperatiuur was snachts meer dan 25 graden
Hotel was met de auto niet bereikbaar in verband met Triatlon
Mijn vrouw is slecht ter been en dit was een groot probleem
Dit was echter niet aangegeven bij de boeking
Hotel bood geen oplossing van de klacht
Parking 400 m

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank ajanss186014
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Lara B, Team Hotel Zum Ritter St. Georg van Hotel Zum Ritter St. Georg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 augustus 2018
Google-vertaling

Dear guest,
we’re sorry for the inconvenience and to hear that we couldn't meet your expectations. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! We do hope to welcome you again soon.
Kind regards,
your Team of the Hotel Zum Ritter St. Georg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 9 juli 2018

Een hotel dat al 400 jaar oud is en toch zo modern en aangenaam is om te verblijven dat is wel een zeldzaamheid. De kamers zijn ruim en goed voorzien . De keuken was zeer goed evenals de bediening. Uiteraard is ook de locatie zeer goed nl. midden in het centrum van de Altstad.
een negatief punt is misschien de afwezigheid van een airco.

Datum van verblijf: juli 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank hbouwe850062
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 juni 2018

Vriendelijk, schoon en op de goede plaats. Goede kwaliteit /prijsverhouding. vriendelijke personeel. zelfs parkeermogelijkheden als de auto niet te breed is. Prima restaurant en zelf rook kamer. aan tte bevelen.

Datum van verblijf: mei 2018
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met dit hotel
Bedank abesou306829
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jennifer R, Team Hotel Zum Ritter van Hotel Zum Ritter St. Georg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juli 2018
Google-vertaling

Dear guest,
thanks for staying with us.
We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback!
Best regards,
your team of the Hotel Zum Ritter St. Georg

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken