Beoordeeld op 21 september 2018 via mobiele applicatie

Het Ibis hotel ligt direct naast het station van Heidelberg. Prima locatie als je het oude centrum wil bezoeken. Wij hadden fietsten mee ( die s nachts in een veilige ruimte gezet konden worden) prima ontbijt en de kamers scoren meer dan voldoende

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 17 september 2018

Na een formele ontvangst en het invullen van een formulier werden ons twee kaartjes uitgereikt, waarmee de deur geopend kon worden. De kamerwas klein, maar netjes en schoon. Zoals op de website al vermeld werd, bij gesloten ramen geen geluidsoverlast van het station. Maar je frisse lucht bij zomerse temperaturen via een airco!
Het is behelpen, maar dit was gemeld. Voor het overige niets op te merken aan de kamer. Het ontbijt was goed. Veel variatie. Na het ontbijt terug naar de kamer om de bagage te halen. Helaas geen toegang meer. Terug naar de receptie, waar zonder verder iets te zeggen de sleutel opnieuw werd geaktiviteerd. Maar weer terug naar de kamer om de bagage te halen. Tenslotte de kaartjes inleveren, waarbij totaal geen belangstelling meer voor ons bestond. Geen vraag of alles naar wens was geweest of dat de kaart het nu wel goed deed en geen tot ziens.

Kamertip: Waarom lid worden van een club die verder niets voorstelt. Kennelijk alleen voor reclame
Datum van verblijf: september 2018
Beoordeeld op 27 juli 2018

Eenvoudig hotel met verouderde kamers. Goed voor een nacht.
Personeel prima, eveneens het uitgebreid ontbijt.
Profiteert van de nabijheid van het station.
Kamers en badkamer dringend aan vernieuwing toe.

Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
ibisheidelberg, Manager van Ibis Heidelberg Hauptbahnhof, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 30 juli 2018

Geachte gast,

Wij danken u hartelijk dat u de tijd heeft genomen om ons te schrijven na uw verblijf in ibis Heidelberg Hauptbahnhof.

De hotels van het merk ibis doen er alles aan om u de best mogelijke servicekwaliteit te bieden tijdens uw verblijf. Uw mening is daarom voor ons van het grootste belang.

Nogmaals bedankt voor uw opmerkingen. We hopen uw vertrouwen in een van uw volgende nachten te herwinnen, en we kijken ernaar uit u binnenkort weer te verwelkomen.

Met vriendelijke groet
General manager

Beoordeeld op 8 juli 2018

Goed gelegen in het centrum van Heidelberg, door 24 uurs receptie goede keuze indien op doorreis van of naar Noord europa.
relatief kleine twee persoonskamer en kleine badkamer. netjes en schoon.
Ontbijt is uitgebreid en voldoende gevarieerd.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 1 mei 2018

We waren een weekendje in Heidelberg, maar voor een heel weekend is de kamer niet erg prettig. Zo voor een losse overnachting kan het wel.
De kamer was kleiner dan we verwacht hadden, geen comfortabele stoel(en) en het soort van bankje was erg hard, geen stopcontacten bij het bed. Helaas hebben we er niet best geslapen. We hebben de overlast van het treinstation onderschat. Het was warm in de kamer en als je het raam open deed had je last van het geluiden van het station. Oordoppen zijn dus wel een must! :-) Het uitzicht over het station was wel interessant.
Het ontbijt was super! Echt goed verzorgd; uitgebreid, vers en zelfs luxe. Veel extraatjes zoals zelf wafels kunnen bakken en allerlei speciale kruiden. Het personeel was prima, de schoonmaakster was ook heel vriendelijk.
Over het geheel was het een rustig hotel en het gratis parkeren was fijn, maar om de kamer zou ik er niet weer heen gaan.

Datum van verblijf: november 2017