Beoordeeld op 10 september 2015

Kamer, junior suite, was perfect in orde. Flink zitgedeelte en een grote badkamer met aparte douche. Leuke bar; goed restaurant en vriendelijk personeel.
Op het dak een groot overdekt zwembad en een gedeelte met ligstoelen uit kijkend over Heidelberg.

Kamertip: Junior suite is perfvect.
Datum van verblijf: september 2015
Caroline v, Geschäftsführer van Hotel Europäischer Hof Heidelberg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 11 september 2015

Lieber JMPeters28, vielen Dank für Ihr tolles Feedback, dass uns sehr freut. Wie schön, dass Sie bei uns waren und wie schön, dass es Ihnen bei uns gefallen hat. Ihre Komplimente geben wir sehr gerne an alle Abteilungen und Kollegen weiter. Wir hoffen, Sie bald wieder in Heidelberg begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße aus dem Europäischen Hof, Caroline von Kretschmann (Geschäftsführende Gesellschafterin) und das gesamte Team

Beoordeeld op 20 oktober 2014

Ouder hotel in centrum, voor mij iets te druk, hadden een suite in april gekozen maar deze hebben we niet gekregen, de meubels waren beschadigd, verder net en goed verzorgd. Het ontbijt was niet een vijfsterren waardig. Het personeel was wel vriendelijk en gedienstig. Ik persoonlijk zal er niet meer terug gaan.

Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 13 oktober 2014

Dit hotel bestaat al bijna 150 jaar en is nog steeds in particuliere handen. De ligging is perfect aan de rand van het mooie oude centrum van Heidelberg. Je loopt zo de stad in. Zeer goed onderhouden hotel met attent en ontzettend aardig personeel. Parkeergarage naast de toegangspoort. De kamers zijn ruim en van alle gemakken voorzien. De gratis WIFI functioneert door het hele hotel.

Kamertip: Volgens mij zijn alle kamers mooi.
Datum van verblijf: oktober 2014
Beoordeeld op 8 september 2014

Opnieuw bezochten wij dit hotel in het centrum van Heidelberg. Een prachtig hotel met uitmuntende service. Mooie modern ingerichte kamers, met verse bloemen in de badkamer en nog meer kleine attenties, waarvan je hoopt, dat ze er zijn, maar die bijna altijd ontbreken. Hier is alles. Gratis mineraalwater, luxe toiletartikelen, slippers, badjassen, schoenenzakken, paraplu. Een apart toilet. Maar alles is bovenal schoon! Het enige minpuntje is het ontbreken van een aparte douche. In het,vrij hoge, bad douchen, is niet voor iedereen gemakkelijk. We verbleven er twee maal in een week tijd. Eenmaal op zondag. Toen was het brood bij het ontbijt niet vers. Dit mag je wel verwachten van een hotel van dit niveau. De keuken van het hotel is van uitzonderlijke klasse. Een Michelin ster ontbreekt, maar die zou ik zeer op z'n plaats vinden.

Datum van verblijf: september 2014
Bedank 74.136
Beoordeeld op 9 september 2013

Wat een schitterend hotel. Gelegen op loopafstand van het historische stadscentrum is dit een geweldige verblijfplaats. Het uit 1856 daterende hotel is in uitmuntende staat van onderhoud. De kamer waarin wij verbleven was perfect. Modern ingericht en uiterst confortabel. Buitengewoon vriendelijk personeel, evenzeer bij de receptie als in het restaurant. Omdat het prachtig weer was, konden we op de binneplaats dineren. Er was een barbeque, die avond, maar we besloten a la carte te eten. Dit diner was voortreffelijk. Toen het later op de avond frisjes werd, werd ons een deken gebracht,om over de benen te leggen.Wat een service! Oveal in het hotel staan verse bloemen. Zelfs in de badkamer. In dit geval waren het lelies en vanwege een allergie daarvoor was dit voor mij letterlijk even slikken.Dit hotel is werkelijk top.

Datum van verblijf: augustus 2013
Bedank 74.136