11 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie grote kamer met een groot bed. Badkamer prima, alleen een hoog bad. Kan voor oudere mensen of hele kleine mensen te hoog zijn.Netjes, vriendelijk personeel. Ontbijt is top. Erg uitgebreid. Ligging is op loopafstand van de oude stadskern

Verbleef: mei 2018, reisde met een partner
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 mei 2018

Dear Guest,
thank you for your great feedback. We are looking forward to welcome you again in our hotel. Best regards, your Leonardo Hotel Heidelberg City Center

12 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben 4 dagen in het Leonardo gelogeerd. De kamer was ruim met oke badkamer en waterkoker en kluis ter beschikking. We hadden dit hotel geboekt omdat deze een leuke aanbieding had, maar eenmaal geboekt bleek het ontbijt er nog bij te komen a 18 euro p.p.pd. En de parkeergarage moest ook betaald worden die 17 euro p.d kostte. Dus al met al niet echt goedkoop. De douche was in het bad en je moest helemaal in een hoekje staan om te zorgen dat de rest van de badkamer niet kleddernat werd. Het lag wel gunstig ten opzichte van de oude stad. Die is op loopafstand.

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 14 juli 2017

Dear Brigitte,

15 februari 2017 beoordeeld

Wij zijn zeker tevreden over ons 2-daags verblijf in dit gunstig gelegen hotel. Een goed uitvals basis om Heidelberg al wandelend te verkennen. Kamers aan de achterzijde soms met balkon en een mooi uitzicht.

• Verbleef: februari 2017, reisde met een partner
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 20 februari 2017

Dear Guest,

11 september 2016 beoordeeld

op doorreis, één van de eerste hotels die we op weg naar het centrum tegenkwamen, er volgden er nog diverse. Ruime kamer op de 7e verdieping, voorzien van ligbad, waterkoker, licht, mooi uitzicht en prima bedden, geen gehorige kamers. Ontbijt is qua zitjes passen en meten, maar netjes. 93 euro voor n tweepersoons kamer.

• Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 12 september 2016

Dear Ralf Erik,

8 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Met een groep van 13 hebben we drie dagen doorgebracht in Heidelberg en omgeving om te golfen. Het hotel is lekker centraal gelegen met een eigen garage. De kamers zijn standaard maar helemaal prima. Het ontbijt is prima maar een beetje compact opgesteld. Bij wat meer drukte is er weinig ruimte rond het buffet. Vriendelijk en gastvrij personeel . Een aanrader voor een citytrip want heidelberg is zeker de moeite waard.

Verbleef: juni 2016, reisde met vrienden
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd 9 juni 2016

Dear Theo,
thank you very much for your kind feedback.
We are looking forward to welcome you again soon.