Beoordeeld op 12 juli 2017 via mobiele applicatie

We hebben 4 dagen in het Leonardo gelogeerd. De kamer was ruim met oke badkamer en waterkoker en kluis ter beschikking. We hadden dit hotel geboekt omdat deze een leuke aanbieding had, maar eenmaal geboekt bleek het ontbijt er nog bij te komen a 18 euro p.p.pd. En de parkeergarage moest ook betaald worden die 17 euro p.d kostte. Dus al met al niet echt goedkoop. De douche was in het bad en je moest helemaal in een hoekje staan om te zorgen dat de rest van de badkamer niet kleddernat werd. Het lag wel gunstig ten opzichte van de oude stad. Die is op loopafstand.

Datum van verblijf: juli 2017
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 14 juli 2017

Dear Brigitte,

Beoordeeld op 15 februari 2017

Wij zijn zeker tevreden over ons 2-daags verblijf in dit gunstig gelegen hotel. Een goed uitvals basis om Heidelberg al wandelend te verkennen. Kamers aan de achterzijde soms met balkon en een mooi uitzicht.

Datum van verblijf: februari 2017
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 februari 2017

Dear Guest,

Beoordeeld op 11 september 2016

op doorreis, één van de eerste hotels die we op weg naar het centrum tegenkwamen, er volgden er nog diverse. Ruime kamer op de 7e verdieping, voorzien van ligbad, waterkoker, licht, mooi uitzicht en prima bedden, geen gehorige kamers. Ontbijt is qua zitjes passen en meten, maar netjes. 93 euro voor n tweepersoons kamer.

Datum van verblijf: augustus 2016
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2016

Dear Ralf Erik,

Beoordeeld op 8 juni 2016 via mobiele applicatie

Met een groep van 13 hebben we drie dagen doorgebracht in Heidelberg en omgeving om te golfen. Het hotel is lekker centraal gelegen met een eigen garage. De kamers zijn standaard maar helemaal prima. Het ontbijt is prima maar een beetje compact opgesteld. Bij wat meer drukte is er weinig ruimte rond het buffet. Vriendelijk en gastvrij personeel . Een aanrader voor een citytrip want heidelberg is zeker de moeite waard.

Datum van verblijf: juni 2016
Sejida Z, Manager van Leonardo Hotel Heidelberg City Center, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 9 juni 2016

Dear Theo,
thank you very much for your kind feedback.
We are looking forward to welcome you again soon.

Beoordeeld op 21 juli 2015 via mobiele applicatie

Verzorgde kamer hoewel zonder uitzicht maar we kwamen alleen slapen. Het kleine kussen (zonder reservekussens) was waardeloos verder prima en de prijs €59 was dat ook. We hebben in de stad ontbeten en avondeten genomen hartstikke gezellig!

Datum van verblijf: juli 2015