Beoordeeld op 12 november 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel met mooie kamers. Een zeer uitgebreid en goed ontbijt. De locatie is goed, vlakbij de altstadt. Het een minuut of 10 lopen. Beetje weinig waterdruk op de bovenste verdieping en wel de hele nacht de.tram voor de deur langs. Dus een kamer aan de achterzijde heeft de voorkeur. Goed hotel voor wie Heidelberg bezoekt.

Datum van verblijf: november 2018
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 26 augustus 2018

Onze kamer lag in een apart pand, verder op in de straat.
Mooi gerenoveerd pand met achtertuin.
Moderne, mooie, rustige kamer met airco, uitzicht op de binnentuin.
Mogelijkheid voor koffie en thee in de lobby.

Wel werden we er via de receptie zonder begeleiding heen gestuurd, geen hulp met de bagage en zelf zoeken naar een parkeerplek.
Benadering van het personeel was routineus, weinig betrokken.
Voor deze prijs echt onder de maat!

Prima ontbijt, ontbijtplek in het restaurant ongezellig en lawaaierig.

Kamertip: Kamers aan de achterkant veel rustiger!
Datum van verblijf: juli 2018
Beoordeeld op 12 juli 2016

Voor werk 1 nacht in dit hotel gezeten. Ik verbleef in het aparte gedeelte, 2 huizen verder op. Het is een oud pand die erg mooi gerenoveerd is. De kamer en badkamer waren beide erg ruim opgezet en ik heb een prima nacht gehad.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 29 december 2012

Leuk hotel. mooie en strakke inrichting, wel sfeervol toch nog door het gebruik van hout. Kamer is eenvoudig maar netjes. De vloer is niet schoon (na een handdoek er overheen halen is die zwart). Ontbijt is kostbaar. Sfeer onder het personeel in de bar en restaurant is kil. In de hal naar de kamers toe ruikt het naar riool

Datum van verblijf: december 2012
Beoordeeld op 13 oktober 2011

Ik kom vaker in Heidelberg, zowel zakelijk als privé. Het is een prachtige stad, gelegen in dal omringd door beboste heuvels. Anders dan het pittoreske uiterlijk doet vermoeden is het een levendige plek, niet in de minste plaats door de universiteit, en de grote hoeveelheid uitwisselingsstudenten. Er zijn een aantal goede hotels in de oude binnenstad, maar allen hebben 'last' van de gezelligheid op straat, vooral in de avond/nacht.
Qube ligt op vijf minuten lopen van het oude centrum, zodat je eenvoudig de gezelligheid op kunt zoeken, maar dit niet ten koste gaat van je nachtrust.
Het is een modern ingericht hotel, met heerlijke bedden, goede badkamers, vriendelijk en behulpzaam personeel en een eigen parking. Het ontbijt is zeer uitgebreid.
Een openbaar openlucht zwembad ligt om de hoek, zomers in Heidelberg kunnen erg warm zijn en ik vond een paar baantjes trekken de ideale start van mijn dag.
dinertip: de straat uitlopen en je staat voor 'das Bootshaus', een roeivereniging met excellent terras, prima sfeer en dinerkaart.

Kamertip: kamers aan achterzijde hebben uitzicht over de stad en de beboste heuvels
Datum van verblijf: september 2011
  • Reistype: Reisde voor zaken