Beoordeeld op 11 augustus 2018 via mobiele applicatie

slechte bediening. kamer besteld met airco .
niet beschikbaar.
toen een klantonvriendelijke receptie assistente .
wij zijn meteen weggegaan
ik vroeg of het hier om een hotel ging voor gehandicapten omdat het vol gehandicapten zat daarop werd mij medegedeeld dat er een reha kliniek aan verbonden is.
de receptie assistente gaf mij te kennen dat ons dat ook kan overkomen .
ik nam dat als kennisgeving aan echter toen ik in de kamer kwam zat er geen airco in .
ik heb gezegd dat ik hierom gevraagd had met de boeking.
er werd mij gezegd dat die kamers niet meer beschikbaar waren.
toen zijn we direct vertrokken .

Datum van verblijf: augustus 2018
Beoordeeld op 23 juni 2018 via mobiele applicatie

Goed hotel maar niet bijzonder.
Bedden zijn typisch Duits. Eten in restaurant is goed maar de kaart is zeer beperkt.
Jammer genoeg kun je niet meer via hotel binnendoor naar de Spa. Dit moet voortaan buitenom.

Datum van verblijf: juni 2018
Reistype: Reisde voor zaken
dorintfreiburg, Leiter Gästebetreuung van Dorint Resort An den Thermen Freiburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 25 juni 2018

Dear guest,
Thank you very much for the evaluation of your stay in our hotel! Due to a change at our cooperation partner, the KEIDEL Mineral-Thermalbad, we are currently unable to sell any spa and sauna entries through our reception. The sale is currently exclusively at KEIDEL Bad. Our guests can still use the tunnel from the hotel to the thermal bath after acquisition of the entries. We looking forward to another visit from you.
Best regards, Your Gesundheitsresort Team

Beoordeeld op 4 juni 2018

Een onpersoonlijk gebouw (saai) zonder eigen wellnes of zwembad faciliteiten. Het publieke zwembad ligt in een ander gebouw waar het hotel geen banden mee heeft. Je kan in het hotel geen kaartje kopen, je moet er heen lopen en daar entree betalen. Restaurant was uitgestorven. Kamer zonder balkon. Al met al heel anders dan de informatie die we hadden gekregen.

Datum van verblijf: mei 2018
dorintfreiburg, Leiter Front Office van Dorint Resort An den Thermen Freiburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 5 juni 2018

Geachte gast,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons huis te beoordelen.
Jammer dat je ons gebouw niet leuk vindt. We hebben zelfs geen zwembad in ons huis, maar we hebben ondergrondse toegang tot het thermale bad naast ons. We hadden ook graag wat meer service in ons restaurant willen hebben, maar zondag is niet onze sterkste dag. Desalniettemin hopen we dat u een paar ontspannende uren met ons hebt doorgebracht en wensen we u een fijne tijd toe.

Met vriendelijke groet
Ihr Gesundheitsresort Team

Beoordeeld op 25 januari 2018 via mobiele applicatie

Met het hotel en spa / zwembad is niets mis. Mis alleen het persoonlijke een beetje.
De kamer is netjes en verzocht. Is voor me de tweede keer dat ik hier ben en niet de laatste keer. Goed rhotel maar.

Datum van verblijf: januari 2018
Reistype: Reisde voor zaken
dorintfreiburg, Leiter Gästebetreuung van Dorint Resort An den Thermen Freiburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 27 januari 2018

Dear guest,
Thank you very much for the Evaluation and comments of your stay in our hotel!
We are really glad to read that you had a great time with us and are looking forward to welcome you soon again.
Best regards,
Your Gesundheitsresort Team

Beoordeeld op 13 augustus 2017 via mobiele applicatie

Het hotel ligt midden in de natuur. Een locatie waar je helemaal tot rust komt. Mooie nette kamers. Fijne massages tegen een acceptabele prijs. En midden in het bos voor mooie wandelingen. Een goed hotel wat ik zeker aanraad.

Datum van verblijf: augustus 2017
dorintfreiburg, Leiter Front Office van Dorint Resort An den Thermen Freiburg, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 22 augustus 2017

Dear Guest,

thank you for your Kind reply. We are looking forward to welcome you soon again!

Best regards,
Your Dorint-Team