“Warm, Gezellig, heerlijk ”
Beoordeling van Monte Christo Tapas Bar

Monte Christo Tapas Bar
Geclassificeerd als nr. 3 van 263 Restaurants in Baden-Baden
Keukens: Spaans
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
26 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

wij hebben heerlijk gegeten. een klein schattig restaurantje, reserveren is wel een aanrader. leuke gastvrouw die ons wat goede tips voor het eten heeft gegeven.

21 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima taps bar midden in het centrum van Rastatt. Verrassingsmenu met een heerlijke wijn gehad hier. Vriendelijke bediening en prima prijs.

13 januari 2017 beoordeeld

Leuk klein zaakje. Gezellige drukte en heerlijke tapas.zelf drinken we geen wijn maar zo te zien was er genoeg keuze. De aioli was hemels. Top

19 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijke avond gehad met aantal collega's. We hebben diverse gerechten van de kaart besteld en alles was even smaakvol. Hier verstaat men hoe je het gasten naar hun zin moet maken. Prettige bediening en gezellig ingericht. Het eten is ook goed betaalbaar.

22 november 2014 beoordeeld

Op 21 november bezocht. Een absolute aanrader. Tapas menu biedt heerlijke gerechtjes met een heerlijke Spaanse rode wijn. Goeie sfeer en dito bediening. Voor een keurige prijs. Gerald

• Sfeer

Reizigers die Monte Christo Tapas Bar bekeken, bekeken ook

Baden-Baden, Baden-Württemberg

In Monte Christo Tapas Bar geweest? Deel je ervaringen!