“Prima diner”

RIZZI WineBistro & Restaurant
Geclassificeerd als nr. 10 van 263 Restaurants in Baden-Baden
Geschikt voor: Grote groepen, Romantisch, Zakelijke bijeenkomsten, Barscene, Speciale gelegenheden
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Buiten zitten, Reserveringen
25 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier al meerdere keren met klanten gegeten. Heerlijke gerechten die met zorg geproduceerd zijn met een uitgebreide kaart. Voor iedereen een ruime keuze. Niet bijzonder, maar gewoon goed.

Personeel is vriendelijk en behulpzaam en adviseert goed. Niets op aan te merken.

3 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Qua eten is dit is zeker één van de betere restaurants in Baden-Baden. Wij hadden een Angus steak, met gebakken aardappelen en gegrilde groenten genomen. De cuisson van de steak was zoals gevraagd. De crème brûlée met rabarber mousse was ook lekker.
Spijtig van het mindere onthaal en de trage bediening. Wij hebben meerdere keren om de menukaart, het bestelde water en nadien de dessertkaart moeten vragen. 1x iets vergeten, ok. Maar 3x, dat was erover. Vandaar de 3/5.

9 juni 2017 beoordeeld

Het was de tweede maal dat wij dit restaurant bezochten. Men serveert er lekker eten en het personeel is heel vriendelijk. Deze keer konden wij op het terras met zicht op het park lunchen, wat natuurlijk een pluspunt uitmaakt. Wij komen er zeker terug.

28 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten bij Rizzi, mooie moderne zaak snelle service, erg leuke kaart.
Wij dronken een chardonnay uit phalfz, erg goed.
Toen we om een menukaart vroegen, een A4 tje zei de ober, dat gaat niet u moet het maar van internet halen.
Voor de rest verzorgt modern eten, vakkundig bereid.
Henny

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een mooie warme avond, dus op het grote en volle terras gegeten. Prachtige ligging een het park. Het eten was goed en lekker. Ondanks de grote drukte was de bediening prima en vriendelijk. Een plek waar jong baden baden elkaar ontmoet.

Reizigers die RIZZI WineBistro & Restaurant bekeken, bekeken ook

Baden-Baden, Baden-Württemberg

In RIZZI WineBistro & Restaurant geweest? Deel je ervaringen!