• Zwembad
Hotel Newport(Villefranche-sur-Saône)
  • Gratis parkeren
Ibis Lyon Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
  • Gratis parkeren
Kyriad Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
Priceline
Zie aanbieding
Campanile Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
Priceline
ibis Budget
The Liberty's(Villefranche-sur-Saône)
  • Restaurant
La Ferme du Poulet(Villefranche-sur-Saône)
TripAdvisor
13 september 2017 beoordeeld

Heel goed hotel, gelegen in het midden van de stad. Leuk om 's avonds nog iets te eten of te drinken. Mooie nette kamers met goede geluidsisolatie en heerlijke bedden . 's Morgens een lekker uitgebreid ontbijt. Wij hadden ook een plaatsje in de garage gereserveerd voor 7 euro , echt goedkoop en makkelijk.

• Verbleef: september 2017, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 16 september 2017

Liebe Kunden,

Wir bedanken uns bei Ihnen, um zu haben, schreibe eine sehr angenehme Meinung(Ansicht), daß Ihr Aufenthalt
In sehr bald Villefranche Sur Saône.

27 juli 2017 beoordeeld

Op doorreis naar Zuid-Frankrijk hebben wij hier overnacht. Wij hadden de familie kamer geboekt en deze voldoet prima, wel handig om te weten dat deze door een eigen gang wel met eigen deuren gescheiden is. De douche en kamer ogen modern en zijn van alles wat je nodig hebt voorzien. Verder is er gratis WiFi. Het is goed bereikbaar vanaf de snelweg, heeft voldoende parkeergelegenheid voor en achter en zit in het centrum waardoor een hapje eten prima te regelen is. Het ontbijt is simpel maar prima. Niet anders dan je mag verwachten in een dergelijk hotel. Al met al verder prima

• Verbleef: juli 2017, reisde met familie
27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel goede ontvangst auto achter een hek nachts goed gevoel. Vanaf 7 uur ontbijt in weekend wel fijn. Goede bedden ruime kamers fijne douche. Niks negatief top. Internet doet goed en is gratis. Airco op de kamer met 30 graden ook wel lekker.

Verbleef: mei 2017, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2017

Beste klanten,

je had een verblijf in onze locaties aangenaam en wij danken u.
Zie je ontvangt voor een andere pas bij Villefranche.
de receptie

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten heerlijk geslapen. Zachte kussen en een goede douche. De service in het hotel is top en het personeel is heel vriendelijk. Wel prijzig (78euro), daarom gekozen om bij een lokale bakker ontbijt te halen voor we met de trein naar Lyon vertrokken voor een dagje. Geen spijt van! Lokale restaurants en bakkers zijn top.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Beste klanten,

Dank u voor het schrijven van je recensie onlangs.
We zijn blij dat uw verblijf in ons hotel ontmoet.

Wij hopen u weer te zien.
receptie manager

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijzig maar de bedden zijn heerlijk zacht. Dit hotel zou ik je zeker aanraden zonder ontbijt. Op nog geen 100 meter van het hotel zit een bakker en je zou eventueel geld besparen daar je om daar je ontbijt te halen. Het station zit naast de bakker en je bent binnen een half uurtje in hartje Lyon!

En parkeren kan op het eigen terein.

Verbleef: oktober 2016, reisde met een partner

Beste ciënten,

Onze kwaliteit van de dienstverlening toegestaan u genieten van uw verblijf in ons hotel.
Tijdens uw volgende bezoek, we hopen dat je ontbijten.

hartelijk
receptie manager