“Prima hotel voor een korte overnachting”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 7 websites!
Best Western Plus Hotel Plaisance
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Villefranche-sur-Saône
27 juli 2017 beoordeeld

Op doorreis naar Zuid-Frankrijk hebben wij hier overnacht. Wij hadden de familie kamer geboekt en deze voldoet prima, wel handig om te weten dat deze door een eigen gang wel met eigen deuren gescheiden is. De douche en kamer ogen modern en zijn van alles wat je nodig hebt voorzien. Verder is er gratis WiFi. Het is goed bereikbaar vanaf de snelweg, heeft voldoende parkeergelegenheid voor en achter en zit in het centrum waardoor een hapje eten prima te regelen is. Het ontbijt is simpel maar prima. Niet anders dan je mag verwachten in een dergelijk hotel. Al met al verder prima

• Verbleef: Juli, 2017, reisde met familie

27 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooi hotel goede ontvangst auto achter een hek nachts goed gevoel. Vanaf 7 uur ontbijt in weekend wel fijn. Goede bedden ruime kamers fijne douche. Niks negatief top. Internet doet goed en is gratis. Airco op de kamer met 30 graden ook wel lekker.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 3 juni 2017

Beste klanten,

je had een verblijf in onze locaties aangenaam en wij danken u.
Zie je ontvangt voor een andere pas bij Villefranche.
de receptie

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

2 nachten heerlijk geslapen. Zachte kussen en een goede douche. De service in het hotel is top en het personeel is heel vriendelijk. Wel prijzig (78euro), daarom gekozen om bij een lokale bakker ontbijt te halen voor we met de trein naar Lyon vertrokken voor een dagje. Geen spijt van! Lokale restaurants en bakkers zijn top.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Beste klanten,

Dank u voor het schrijven van je recensie onlangs.
We zijn blij dat uw verblijf in ons hotel ontmoet.

Wij hopen u weer te zien.
receptie manager

23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijzig maar de bedden zijn heerlijk zacht. Dit hotel zou ik je zeker aanraden zonder ontbijt. Op nog geen 100 meter van het hotel zit een bakker en je zou eventueel geld besparen daar je om daar je ontbijt te halen. Het station zit naast de bakker en je bent binnen een half uurtje in hartje Lyon!

En parkeren kan op het eigen terein.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner

Beste ciënten,

Onze kwaliteit van de dienstverlening toegestaan u genieten van uw verblijf in ons hotel.
Tijdens uw volgende bezoek, we hopen dat je ontbijten.

hartelijk
receptie manager

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange reis aangekomen in dit hotel. Mooi gerenoveerd gebouw met voldoende gratis parking. Ook de kamer was ruim, recent en proper. 's morgens zijn we nog eens aangenaam verrast door het uitgebreide en verzorgde ontbijt. Als dan ook de rekening nog meevalt, is dat voor mij een geslaagd verblijf! Keep up the spirit!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
2 augustus 2016 beoordeeld

Leuke gezinskamer aan de overkant van het hotel. De kamer bestond uit twee verdiepingen. Een toilet en badkamer en zitbankje beneden en boven een twee persoons bed, en twee eenpersoons bedden, Tevens was boven voorzien van een bureau en tv. Terwijl de kinderen op bed lagen kan je nog even gezellig samen wat drinken zonder op elkaars lip en bed te zitten

Kamertip: Voor een gezinskamer vragen wij altijd 1 kamer voor 4 personen
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Prima gelegen hotel en in een goede locatie onderweg naar Zuid-Frankrijk. Bevat wel ruime ontbijtfaciliteiten, maar geen restaurant. Om de hoek ligt echter een leuk en gezellig visrestaurant. Er is een ruime parking achter het hotel en ook een volledig afgesloten parking tegen meerprijs, iets dat met onze oldtimer prima uitkwam.

Kamertip: Zelfs kamers die uitkijken op het plein zijn rustig, maar achter is natuurlijk nog stiller.
Bekijk meer kamertips
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Reizigers hebben ook deze hotels in Villefranche-sur-Saône bekeken
op 0,4 km afstand
Hôtel Mercure Villefranche en Beaujolais Ici & La
Hôtel Mercure Villefranche en Be ...
nr. 2 van 12 in Villefranche-sur-Saône
nr. 4 van 12 in Villefranche-sur-Saône
195 beoordelingen
op 0,5 km afstand
Ibis Budget Lyon Villefranche sur Saone
Ibis Budget Lyon Villefranche su ...
nr. 6 van 12 in Villefranche-sur-Saône
Campanile Villefranche Sur Saone
nr. 8 van 12 in Villefranche-sur-Saône
160 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Best Western Plus Hotel Plaisance geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Best Western Plus Hotel Plaisance

Adres: 96 Avenue de la Liberation, 69400, Villefranche-sur-Saône, Frankrijk
Locatie: Frankrijk > Auvergne-Rhône-Alpes > Rhone > Villefranche-sur-Saône
Voorzieningen:
Bar/lounge Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Huisdieren toegestaan (hond-/huisdiervriendelijk) Suites
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 12 hotels in Villefranche-sur-Saône
Prijsklasse: € 69 - € 105 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Best Western Plus Hotel Plaisance 3*
Aantal kamers: 69
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, Weekend Desk, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Best Western Plus Hotel Plaisance met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Best Western Villefranche-Sur-Saone
Villefranche-Sur-Saône Best Western

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?