Beoordeeld op 27 mei 2017 via mobiele applicatie

Mooi hotel goede ontvangst auto achter een hek nachts goed gevoel. Vanaf 7 uur ontbijt in weekend wel fijn. Goede bedden ruime kamers fijne douche. Niks negatief top. Internet doet goed en is gratis. Airco op de kamer met 30 graden ook wel lekker.

Datum van verblijf: mei 2017
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2017

Beste klanten,

je had een verblijf in onze locaties aangenaam en wij danken u.
Zie je ontvangt voor een andere pas bij Villefranche.
de receptie

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

2 nachten heerlijk geslapen. Zachte kussen en een goede douche. De service in het hotel is top en het personeel is heel vriendelijk. Wel prijzig (78euro), daarom gekozen om bij een lokale bakker ontbijt te halen voor we met de trein naar Lyon vertrokken voor een dagje. Geen spijt van! Lokale restaurants en bakkers zijn top.

Datum van verblijf: oktober 2016
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 7 november 2016

Beste klanten,

Dank u voor het schrijven van je recensie onlangs.
We zijn blij dat uw verblijf in ons hotel ontmoet.

Wij hopen u weer te zien.
receptie manager

Beoordeeld op 23 oktober 2016 via mobiele applicatie

Prijzig maar de bedden zijn heerlijk zacht. Dit hotel zou ik je zeker aanraden zonder ontbijt. Op nog geen 100 meter van het hotel zit een bakker en je zou eventueel geld besparen daar je om daar je ontbijt te halen. Het station zit naast de bakker en je bent binnen een half uurtje in hartje Lyon!

En parkeren kan op het eigen terein.

Datum van verblijf: oktober 2016

Beste ciënten,

Onze kwaliteit van de dienstverlening toegestaan u genieten van uw verblijf in ons hotel.
Tijdens uw volgende bezoek, we hopen dat je ontbijten.

hartelijk
receptie manager

Beoordeeld op 20 september 2016 via mobiele applicatie

Na een lange reis aangekomen in dit hotel. Mooi gerenoveerd gebouw met voldoende gratis parking. Ook de kamer was ruim, recent en proper. 's morgens zijn we nog eens aangenaam verrast door het uitgebreide en verzorgde ontbijt. Als dan ook de rekening nog meevalt, is dat voor mij een geslaagd verblijf! Keep up the spirit!

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 2 augustus 2016

Leuke gezinskamer aan de overkant van het hotel. De kamer bestond uit twee verdiepingen. Een toilet en badkamer en zitbankje beneden en boven een twee persoons bed, en twee eenpersoons bedden, Tevens was boven voorzien van een bureau en tv. Terwijl de kinderen op bed lagen kan je nog even gezellig samen wat drinken zonder op elkaars lip en bed te zitten

Kamertip: Voor een gezinskamer vragen wij altijd 1 kamer voor 4 personen
Datum van verblijf: juli 2016