Best Western Plus Hotel Plaisance
Ibis Lyon Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
US$ 82*
US$ 48*
US$ 47*
US$ 100*
Mercure
  • Zwembad
Kyriad Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
US$ 75*
Goed 3,5/5
The Liberty's(Villefranche-sur-Saône)
US$ 73*
  • Restaurant
La Ferme du Poulet(Villefranche-sur-Saône)
Hotel Newport(Villefranche-sur-Saône)
TripAdvisor
Goed 3,5/5
  • Gratis parkeren
Campanile Villefranche Sur Saone(Villefranche-sur-Saône)
TripAdvisor
FilterenAlle talen
23 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Prijzig maar de bedden zijn heerlijk zacht. Dit hotel zou ik je zeker aanraden zonder ontbijt. Op nog geen 100 meter van het hotel zit een bakker en je zou eventueel geld besparen daar je om daar je ontbijt te halen. Het station zit naast de bakker en je bent binnen een half uurtje in hartje Lyon!

En parkeren kan op het eigen terein.

Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
BW-Plaisance, Responsable réception van Best Western Plus Hotel Plaisance, reageerde op deze beoordelingGereageerd 7 november 2016

Beste ciënten,

Onze kwaliteit van de dienstverlening toegestaan u genieten van uw verblijf in ons hotel.
Tijdens uw volgende bezoek, we hopen dat je ontbijten.

hartelijk
receptie manager

20 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Na een lange reis aangekomen in dit hotel. Mooi gerenoveerd gebouw met voldoende gratis parking. Ook de kamer was ruim, recent en proper. 's morgens zijn we nog eens aangenaam verrast door het uitgebreide en verzorgde ontbijt. Als dan ook de rekening nog meevalt, is dat voor mij een geslaagd verblijf! Keep up the spirit!

Verbleef: September, 2016, reisde met familie
2 augustus 2016 beoordeeld

Leuke gezinskamer aan de overkant van het hotel. De kamer bestond uit twee verdiepingen. Een toilet en badkamer en zitbankje beneden en boven een twee persoons bed, en twee eenpersoons bedden, Tevens was boven voorzien van een bureau en tv. Terwijl de kinderen op bed lagen kan je nog even gezellig samen wat drinken zonder op elkaars lip en bed te zitten

Kamertip: Voor een gezinskamer vragen wij altijd 1 kamer voor 4 personen
  • Verbleef: Juli, 2016, reisde met familie
25 juli 2016 beoordeeld

Prima gelegen hotel en in een goede locatie onderweg naar Zuid-Frankrijk. Bevat wel ruime ontbijtfaciliteiten, maar geen restaurant. Om de hoek ligt echter een leuk en gezellig visrestaurant. Er is een ruime parking achter het hotel en ook een volledig afgesloten parking tegen meerprijs, iets dat met onze oldtimer prima uitkwam.

Kamertip: Zelfs kamers die uitkijken op het plein zijn rustig, maar achter is natuurlijk nog stiller.
  • Verbleef: Juni, 2016, reisde met een partner
25 mei 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Relatief Kleine kamer, wel schoon, alles wat je nodig hebt, is er. Redelijk ontbijt, eenvoudig. Uitstekende parkeermogelijkheden. Ook afgesloten garage , handig in verband met bagage. Minimale staf aanwezig. Gelegen in het centrum van Villefranche.

Verbleef: Mei, 2016, reisde alleen