Beoordeeld op 1 juli 2019

Minuut van Route Soleil, ontbijt goed ( naar Frans begrip). Restaurant meer dan gemiddeld. Kamer oké. Badkamer, douche in bad, bij uitstappen toch altijd een beetje link, verder in orde! Airco is niet verkeerd.

Datum van verblijf: juni 2019
StephanieDufourmont, Responsable réception van Ibis Lyon Villefranche Sur Saone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 juli 2019

Geachte klant,

Bedankt dat je de tijd hebt genomen om ons te schrijven en ons een goede beoordeling te geven.

Ik kijk ernaar uit je de volgende keer te zien.

Beoordeeld op 1 juli 2019

Bij aankomst vriendelijk ontvangen. Aangegeven dat wij een boot op trailer bij ons hadden. Was geen probleem, kon de afgesloten parkeerplaats gebruiken. Gebruik gemaakt van het restaurant voor het diner, was uitstekend. Het ontbijt zeer goed verzorgd en rijkelijk gesorteerd.

Datum van verblijf: juni 2019
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com

Geachte klant,

Ik kijk ernaar uit je de volgende keer te zien.

Beoordeeld op 12 november 2018

Normaliter maak ik op mijn doorreis van Nederland naar Spanje gebruik van een andere hotelketen. Op aanraden van een vriend nu eens een Ibis geprobeerd. Op deze locatie liggen er twee vlak bij elkaar, de andere is een budget-uitvoering. Ontvangst zeer vriendelijk en professioneel, de gemeenschappelijke ruimte ziet er fraai en goed onderhouden uit. De kamer, alhoewel vrolijk ingericht, vertoonde toch wel wat sleetse plekken en was ook niet uitermate groot te noemen. De inloopdouche ligt nogal wat hoger dan de vloer van de badkamer en er is geen handrail, uitkijken dus bij het uit de natte douche stappen.
Groot voordeel is dat in het hotelgebouw er een vestiging is van de Courtepaille restaurantketen zodat je voor je avondeten desgewenst niet meer de deur uit hoeft. Ook heeft dit hotel een barretje en biedt men roomservice aan.
Voor EUR 10,50 kunt u gebruik maken van het uitgebreide ontbijtbuffet.
Ik zou dit hotel een 'goed' willen geven maar die mogelijkheid biedt Tripadvisor helaas niet en voor een 'heel goed' wil ik hier niet gaan, zeker gezien de prijs (EU 73,00) die ik moest betalen en die daarmee behoorlijk wat hoger ligt dan mijn normale budget.

Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde alleen
M2jhotel, Front Office Manager van Ibis Lyon Villefranche Sur Saone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2018

Dear 040sjef,

Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Lyon Villefranche-sur-Saône.

I did not understand the low rating assigned: because of the price (73 €) which is our lowest price for this year with a goog comments.
For your information, we are a 3 stars hotel, all refurbish 3 years ago, we just respect the pricing policy on the place.

I hope to welcome you another time.

Best regards,

Beoordeeld op 14 oktober 2018

Op doorreis van Spanje naar Nederland hebben we twee uur voor aankomst dit hotel geboekt. Positief was de ruime parkeerplaats naast het hotel en het zeer vlotte inchecken. De kamer was klein maar voldeed aan de verwachtingen. De ruimte in de douche was wel erg beperkt, weinig ruimte om wat spulletjes neer te zetten. De föhn was in mijn beleving niet krachtig genoeg. De bedden waren voortreffelijk, we hebben heerlijk geslapen! We werden 's morgens wel erg vroeg wakker van het geluid vanuit het trappenhuis. (Onze kamer lag naast de trap)Het ontbijt was zeer uitgebreid, met als resultaat dat we (te) veel hebben gegeten. Een compliment voor het vriendelijke personeel!

Datum van verblijf: oktober 2018
M2jhotel, Responsable réception van Ibis Lyon Villefranche Sur Saone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 november 2018

Beste Vakantieganger54,

Bedankt voor de goede beoordeling en goede opmerkingen over ons hotel.

Ik kijk er naar uit je de volgende keer te zien.

Beoordeeld op 25 september 2018

Wanneer alle verwachtingen worden ingevuld, kan je niet anders dan een goeie score geven ! Om minstens 200 tekens in te vullen (??!!??!!), herhalen we dat onze verwachtingen inzake verblijf en restaurant werden ingevuld na een vermoeiende autoreis.

Datum van verblijf: september 2018
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
M2jhotel, Front Office Manager van Ibis Lyon Villefranche Sur Saone, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 oktober 2018

Hallo 460dirk,

We zijn erg blij dat je goed hebt kunnen rusten door thuis een tussenstop te maken.

Ik verwelkom je de volgende keer graag.