Trip.com
ZenHotels.com
Travelocity
Beoordeeld op 4 september 2019

Dit hotel ligt zeer centraal tov het centrum van Valence. De kamer was uitstekend, evenals de badkamer. Het geheel was bijzonder schoon. Het ontbijt was goed. Het personeel behulpzaam. Privé parkeren (afgesloten) prima

Datum van verblijf: augustus 2019
Direction_ATRIUM, Responsable réception van Atrium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 8 september 2019

Dear Connie,

All the Atrium Hotel’s team thanks you for the trust that you have showed by staying in our establishment.

We thank you for your comment and are really happy that your stay went as according as your expectations.
We will not fail to transmit your impressions to our team.

Looking forward to welcome you very soon, we stay at your disposal if needed.

Regards,

Beoordeeld op 30 juli 2019 via mobiele applicatie

Verrassend goed hotel dichtbij het centrum. Standaard klassiek met zeer goede fietsservice. Fietsstalling tijdens seizoen kan wel te klein zijn, maar is voorzien van gereedschap voor kleine fietsherstellingen. Geen aansluitingen opgemerkt voor elektrische fietsen. Mooie kalers, goed bed, klimaatregeling. Zeer goede uitvalsbasis voor stadsbezoek. Prima prijs-kwaliteit!

Datum van verblijf: juli 2019
Direction_ATRIUM, Responsable réception van Atrium Hotel, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 4 augustus 2019

Dear Guest,

We will not fail to transmit your impressions to our team.

Looking forward to welcome you very soon, we stay at your disposal if needed.

Regards,

The Front desk team

Beoordeeld op 13 juli 2019 via mobiele applicatie

Op doorreis hier een nacht verbleven. Mooi en schoon hotel. Wij hadden duplex kamer met 2 persoonsbed boven en slaapbank voor kids. Matrassen aan harde kant en bij ons helaas geen geruisloze airco. Maar s nachts gewoon uitgezet. Waren 2 airco's op de kamer dus was koel genoeg. Ontbijt was super. Lekker uitgebreid en goeie koffie, ook niet onbelangrijk ;-). S avonds heerlijke salade César en pizza gegeten bij le Plaza. Kortom, aanrader!

Datum van verblijf: juli 2019
Beoordeeld op 30 juni 2019 via mobiele applicatie

Fantastisch hotel! Stille kamers met geluidloze airco. Dichtbij het Centrum en op loopafstand van Valence gare de Ville. Prima uitvalsbasis voor steden als Avignon. Veel waar voor je geld en een heerlijk ontbijt!

Datum van verblijf: juni 2019
Reistype: Reisde alleen
Beoordeeld op 15 juni 2019 via mobiele applicatie

Heel goed verzorgd en van alle gemakken voorzien. Goede matrassen, nette badkamer en een heerlijk uitgebreid ontbijt buffet. Zeer vriendelijk personeel. Een aanrader voor een nachtje op doorreis. Hip interieur .

Datum van verblijf: juni 2019