“Eten prima, bediening oké.”
Beoordeling van Le Trifollet

Le Trifollet
Geclassificeerd als nr. 5 van 105 Restaurants in Val d'Isère
Keukens: Frans
1 maart 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik sluit me aan bij de andere beoordelingen. Het eten is prima. De plek langs de skipiste uitstekend. De bediening, och dat beetje geduld met snelheid kun je op een zonnige dag wel opbrengen.

17 februari 2016 beoordeeld

Tijdens onze skivakantie in Tignes zijn we hier 's middags gaan lunchen. De bediening verloopt vlot en het eten is lekker. Ik at een steak tartare terwijl de rest van het gezelschap tartiflette of pizza aten. Alles werd verzorgd opgediend en de porties waren ruim voldoende.

2 februari 2016 beoordeeld

Zeker reserveren en dan moet je nog doorgeven waar je wenst te zitten.
Het is zeer erg ons kent ons.
De plat du jour is goed, de huis wijnen ook. De kinderen vinden de burgers van een zeer goed niveau.
De sfeer en plaats hangt af van waar 'mevrouw ' wenst dat je zit..
Soms valt dit mee, als ze geen zin heeft kan ze jouw een plaats geven in een hoekje waar nauwelijks plaats is.
We gaan telkens terug voor het lekkere eten.

21 januari 2015 beoordeeld

Goede lunchplek langs piste met aardige, vlotte bediening. Eten goed verzorgd. Normale prijs voor Val d'Isere.

• Sfeer
25 december 2012 beoordeeld

Rustig gelegen bergrestaurant, waar men lekker eet. Vaak druk omdat de kenners hier allen naar toe komen. Mits wat wachten of reservatie lukt het wel.
Niet de gewoonlijk kost in de bergen lekkere plaatselijke gerechten en steeds een dagschotel.

Niet van de goedkoopste maar zeker een goede onderbreking voor een zware skidag!!

• Sfeer

Reizigers die Le Trifollet bekeken, bekeken ook

In Le Trifollet geweest? Deel je ervaringen!