“Geweldige locatie met heerlijk authentiek chateau ...”
Beschikbaarheid
En-suite bathroom
Bathroom with bath, walk-in rain shower and toilet
Bathroom with bath, walk-in rain shower and toilet
Chateau Les Bardons
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Recente in het Nederlands
beppiet20 ...
Helmond, Nederland
1 beoordeling
“Geweldige locatie met heerlijk authentiek chateau met hedendaagse luxe!”
Beoordeeld op 11 september 2018 voor een verblijf in september 2018

Wat hebben wij genoten van Chateau les Bardons! Heerlijke bedden, geweldig modern en schoon sanitair maar vooral een fijne rustgevende ligging. Omdat het weer nog top was, hebben we ook nog kunnen genieten van het zwembad. Ik zou het Chateau en/of aangrenzende maison zo adviseren voor familie-uitjes, reünies maar ook voor MT-sessies, introducties van collecties etc. Supermarkt is op een steenworp afstand. Ook het plaatselijke bakkertje kan te voet worden gedaan (met een kopje koffie op terras). In de omgeving zijn restaurantjes te googelen waar je heerlijk kunt eten tegen een schappelijke prijs wanneer je geen zin hebt zelf te koken. Kortom: gewoon doen!

Datum van verblijf: september 2018
marianneb ...
Maastricht, Nederland
“parel”
Beoordeeld op 11 april 2018 voor een verblijf in oktober 2017
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Les Bardons: een parel van goede smaak. Alles is met het oog voor detail afgestemd op het historisch karakter van het chateau.Kamers zijn luxe en van alle gemakken voorzien. De keuken is goed geoutilleerd. Ook hebben we genoten van de parkachtige tuin met mooie doorkijkjes. Al met al TOP. En niet te vergeten de nabijheid van 2 prachtige golfbanen in Vichy, waar we als fervente golfers gebruik van hebben gemaakt.

Datum van verblijf: oktober 2017
Je leeftijdgroep 50-64
J D
Helmond
2 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“The lokation is amazing”
Beoordeeld op 11 oktober 2017 voor een verblijf in september 2017

Prachtige tijd september om naar deze bijzondere lokatie te gaan. Schitterend weer, Toen wij aankwamen ontvangen door een zeer charmante francaise die ons heeft rondgeleid. Champagne als welkom in de statige eetkamer. De slaapkamers compleet met gedekte bedden en handdoeken.
De keuken van alle gemakken voorzien. Kookpitten, een grote oven met grill en een enorme koelkast.
Buiten, overal zitjes en grote tafels om aan te kunnen eten.
Open haarden is fijn in de herfst, wij hebben er gretig gebruik van gemaakt in de avond. Het hout lag ter beschikking.
Een van een hek voorzien zwembad. En een ruimte rondom het chateau om te genieten van rust en natuur.
In de omgeving zijn verschillende karakterestieke dorpjes met leuke restaurantjes.
Nog een plus, supermarkt en bakker op loopafstand.
Wij, 2 echtparen, golfers, hebben enorm genoten. Vichy heeft 2 banen. Waar wij gebruikt van hebben gemaakt.
Wij hebben met wee,oed afschei gekomen en komen graag volgend jaar terug.

Datum van verblijf: september 2017
karolinev ...
Lier, België
1 beoordeling
“Kings of the castle in een prachtige omgeving!”
Beoordeeld op 29 juli 2016 voor een verblijf in juli 2016

Een prachtig ingericht en zeer volledig uitgerust kasteel, gelegen in een mooi park, met veel speelruimte voor de de kinderen. Kinderen kunnen buiten naar hartelust spelen, want domein kan je sluiten met de poort, ook veilige poort naar het zwembad toe. De tuin/park is zeer goed onderhouden, en echt heel mooi, een aangenaam rustig zwembad met ligzetels. Zwembad met brede trap, kindvriendelijk!
Het voelt als thuiskomen, want alle voorzieningen van thuis zijn aanwezig...
Keuken, badkamers, toiletten, ... was allemaal zeer proper en netjes, bijna abnormaal naar Franse normen ;-).
Vlakbij is een supermarkt waar je te voet naar toe kan, de omgeving is ook zeer mooi en nog authentiek, weg van het massatoerisme!
We hadden met onze kinderen een fantastische tijd!

Datum van verblijf: juli 2016
Service
Pluspunten: Te veel om op te noemen...
Minpunten: niets
Reisgroep: Uitgebreide familie
2 beoordelingen
“Prachtige herfst”
Beoordeeld op 5 november 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wat hebben wij genoten van een schitterend huis met "tuin". Helemaal compleet , heerlijke tijd september, begin van de herfst. Prachtige zonsopgang, zonnetje steeds feller schijnen, naar buiten, genieten van de mooie omgeving, vriendelijke dorpjes, leuke restaurantjes, dan tegen de avond de laatste hoekjes met ondergaande zon genieten van een glas wijn.
Dan gaat het genieten binnen verder met een knappend haardvuur.
Kortom een geweldige Lokatie voor een heerlijke tijd met familie of vrienden.

Datum van verblijf: september 2015
Reisgroep: Echtgenoot/partner
J N
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 4 nuttige stemmen
“uitstekend,charmant chateau, in romantische omgeving.”
Beoordeeld op 3 oktober 2015 voor een verblijf in september 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

wij hebben genoten van een prachtig chateau met zwembad en parkachtige tuin.
een uitstekende locatie voor rust en natuur maar vooral een goed vertrekpunt voor het bezoeken van o.a. Lyon, Cluny, Pommiers, lapalisse en alle leuke dorpen in de omgeving.
kortom een leven als god in Frankrijk .

Datum van verblijf: september 2015
Service
Pluspunten: de ruimte van het chateau en de omgeving
Reisgroep: Partner
Vakantie met vrienden Oudere reizigers
Gezinnen met kleine kinderen Grote groepen
MichelleW ...
Amsterdam, Nederland
“Paradijs in Frankrijk”
Beoordeeld op 6 september 2015 voor een verblijf in augustus 2015
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Wij kunnen niet anders zeggen dan dat het chateau echt prachtig is. Het ligt midden in de natuur en we hebben er heerlijk genoten. Hele mooie kamers, lekker schoon en een fantastische omgeving. Ook de keuken was compleet uitgerust met alles wat je maar nodig zou kunnen hebben. We hebben gefietst in de buurt (wielrennen), hardgelopen en uiteraard bij het zwembad gelegen.
Wij zouden volgend jaar zo weer teruggaan naar Chateau Les Bardons!!

Datum van verblijf: augustus 2015
Reisgroep: Grote groep/tour
Aanbevolen voor:
Vakantie met vrienden Gezinnen met kleine kinderen
Grote groepen
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren