“Ideaal kader om onze komende vakantie te bespreken ”
Beoordeling van Fiston

Fiston
Geclassificeerd als nr. 150 van 3.525 Restaurants in Lyon
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden met onze vrienden nog eens afspreken om onze nakende reis te bespreken. Wat een aangename verrassing! Een fantastisch kader, eenvoudige gerechten met veel zorg bereidt. Super vriendelijke bediening. Een échte aanrader. We komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2019

8 september 2019 beoordeeld

Een echte bouchon met de typische streekgerechten. Mooi verzorgd en met de glimlach geserveerd.
Ligt in het hart van de oude stad. Geen massatoestanden.

Datum van bezoek: augustus 2019
22 augustus 2019 beoordeeld

Lekkere menu. Onglet perfect gebakken en goed van smaak. vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit in orde.

Datum van bezoek: augustus 2019
12 juli 2019 beoordeeld

Een leuk en gezellig restaurant met goede bediening en uitgebreide menukaart. Maar de smaken van het eten waar niet top.
We gingen voor een voorgerechtje om te delen, foie gras van eend met huisbereide chutney.
Mooie portie en lekkere chutney, maar het jammere was dat zowel aperitief,wijn,water en voorgerecht samen kwam. Ons tafeltje van 2 stond meteen overvol en het was puzzelen om alles erop te krijgen.
Als hoofdgerecht hadden we pasta met saus van bospadenstoelen en ham en men vriendin risotto met champignons en coquilles.
Waren opnieuw mooie porties maar afkruiding was er niet en beide gerechten waren reeds koud, verder waren de coquilles niet erg aanwezig.
Geen slechte gerechten maar geen hoogvlieger
Hebben prijs/kwaliteit zeker niet slecht gegeten maar wij zouden er niet terug naartoe komen

Datum van bezoek: juni 2019
24 januari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Prima keuze voor een snelle, goede lunch. Maakt niet uit of je in Vieux Lyon of de Rue Merciere gaat eten, beide zaken zijn praktisch gelijk. Verwacht niet te veel, dan wordt je aangenaam verrast. Uiensoep, bavette, andouilette, het is klassiek, maar het zit niet voor niets (bijna) altijd vol. Aanrader dus!

Datum van bezoek: januari 2019

In Fiston geweest? Deel je ervaringen!