“Fijn ritje”
Beoordeling van Funiculaires de Fourvière

Funiculaires de Fourvière
Geclassificeerd als nr. 2 van 27 Vervoer in Lyon
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 2-3 uur
1 juni 2018 beoordeeld

Dit oude lift-treintje brengt je naar twee plaatste boven de stad. Ik heb er maar een geprobeerd, naar de oude basiliek de Fourvière. Interessante kerk, doet denken aan de Parijse Sacre-coeur.

25 mei 2018 beoordeeld

Als wij in Lyon zijn, gaan we altijd wel even naar boven - voor het uitzicht en de Romeinse stadsresten - met dit gezellige kabeltreintje.

24 november 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met dit treintje naar beneden gekomen na een bezoek aan de baselik van Fourviere.
Een leuk authenthiek treintje dat door tunnels stijl naar boven gaat.

20 september 2017 beoordeeld

als je deze niet neemt ben je moe na uw bezoek aan het romeinse theater en de basilique en de omliggende straten want die liggen ook in bergsituatie

Bekijk meer beoordelingen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Simpel en kort: Wil je de grote kathedraal van Lyon bezoeken (doen!).... neem deze treintjes!!! De ervaring is het geld altijd waard en het scheelt enorm in de kuiten

In Funiculaires de Fourvière geweest? Deel je ervaringen!