Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuke rit

De kabelbaan brengt je comfortabel naar het hoger gelegen Fourviere. De kabelbaan rijdt om de tien ... meer lezen

Beoordeeld op 9 oktober 2018
Camperbeer
Venlo, Nederland
via mobiele applicatie
Leuk

Toffe ervaring en goed alternatief om boven te geraken in het oude stadsgedeelte. Om de 10 min. Is ... meer lezen

Beoordeeld op 9 september 2018

Meer info
vanaf US$ 119,40
Meer info
Beoordeeld op 25 mei 2018

Als wij in Lyon zijn, gaan we altijd wel even naar boven - voor het uitzicht en de Romeinse stadsresten - met dit gezellige kabeltreintje.

Datum van activiteit: mei 2018
Beoordeeld op 24 november 2017 via mobiele applicatie

Wij zijn met dit treintje naar beneden gekomen na een bezoek aan de baselik van Fourviere.
Een leuk authenthiek treintje dat door tunnels stijl naar boven gaat.

Datum van activiteit: november 2017
Beoordeeld op 20 september 2017

als je deze niet neemt ben je moe na uw bezoek aan het romeinse theater en de basilique en de omliggende straten want die liggen ook in bergsituatie

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 17 september 2017 via mobiele applicatie

Simpel en kort: Wil je de grote kathedraal van Lyon bezoeken (doen!).... neem deze treintjes!!! De ervaring is het geld altijd waard en het scheelt enorm in de kuiten

Datum van activiteit: september 2017
Beoordeeld op 6 september 2017

beetje lang moeten aanschuiven, maar de moeite waard eens je boven bent, unieke ervaring en niet duur

Datum van activiteit: augustus 2017