“Wat een restaurant!”
Beoordeling van Brasserie Georges

Brasserie Georges
Geclassificeerd als nr. 335 van 3.528 Restaurants in Lyon
Keukens: Frans, Vis en zeevruchten, Pub-restaurant
Geschikt voor: Grote groepen, Lokale keuken, Speciale gelegenheden, Gezinnen met kinderen
Dineropties: Diner, Lunch, Ontbijt, Na sluitingstijd, Reserveringen
Wijk: Perrache - Charlemagne
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Dit was wel een hele verrassing! Een heel mooie authentieke zaal met veel “echte obers”. Vlotte service en zeer vriendelijk personeel.
Het eten was zeer lekker. De typische Lyonnais gerechten: o.a. zuurkool met worst enz.
We zijn hier voor een weekend en gaan vanavond voor de tweede keer terug. Schitterende locatie : zo uit een film gegrepen.

Datum van bezoek: september 2019

13 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

What a great tradition, wat een enorme zaal , wat een geweldige bediening, obers zoals obers moeten zijn. Geweldige zeer zeer betaalbare wijnkaart. Een feest gewoon en een ober die je echt wil adviseren en je niet per definitie een dure fles aanlevert of aanpraat. We namen varkenspoten met zuurkool en aardappelen. Geweldig slow slow food met veel van het goede uit de Elzas. Wonderlijk hoeveel goeds van het varken hier op de kaart staat.
Als voortje paté met als je wilde augurken en mosterd erbij. Nooit geweten dat de invloed van de Elzas zover reikt tot in Lyon.
Als toetje wat ijs met espresso
Was het goed? Het is geweldig , de zaal is groot , bijna 180 jaar oud, zeer gezellig , veel geroezemoes, geen muziek.
Als ik hier woonde kwam ik echt elke maand hier minimaal een keer.
Gewoon een aanrader.

Datum van bezoek: juni 2019
26 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Je moet het gezien hebben, maar blijf niet om te eten, want die tijd is voorbij! Gewoon een pichetje wijn bestellen op het terras en met verwondering naar binnen gluren.

13 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Enorm grote eetzaal, ZEER luidruchtige zaal.
Onmogelijk om gezellig te tafelen onder vrienden.
Eerder een resto om een ganse autobus neer te zetten en een tijd later terug op te pikken.
Terug buiten gegaan zonder maaltijd.
Sorry niet aan te raden.

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk gegeten met een 3-tal vrienden. De echte Franse keuken aan tafel verder bereidt. Maar de locatie en gehele aankleding en grootte is ook zeker de moeite waard! Een aanrader wanneer je in Lyon bent maar kom niet te vroeg en reserveer even...

Datum van bezoek: mei 2019

In Brasserie Georges geweest? Deel je ervaringen!