Beoordeeld op 10 december 2017

Ik kwam heel laat aan. Toch 2 dames aan de receptie waarvan één erin slaagde om totaal niet op te kijken noch welkom te heten. De dame die mij incheckte was zeer afstandelijk - geen echt hartelijk welkom. Alhoewel ik online reeds was ingecheckt, moest ik toch nog mijn reispas afgeven en kreeg ik die pas 's morgens terug. Kamer ok. Shuttle naar de luchthaven zat overvol en chauffeur ook onvriendelijk...

• Verbleef: december 2017, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Beoordeeld op 11 augustus 2017 via mobiele applicatie

Ivm. een vroege vlucht de volgende dag waren we genoodzaakt een hotel te boeken bij de luchthaven. Alles was vol dus bleef ibis budget over. Wat een basic kamer was net een formule 1 hotel en dan een prijs van meer dan 100€ vragen schande. Nooit meer

Verbleef: augustus 2017, reisde voor zaken
Beoordeeld op 6 augustus 2016 via mobiele applicatie

Goede tussenstop voor redelijk bedrag.
Nette kamer s nachts rustig
Vanaf 03.00 mogelijk te ontbijten.

Goed en duidelijk bereikbaar.
Betalen bij aankomst en de mogelijkheid om zeer vroeg weer te vertrekken.

Mc Donald op 6 km ontbijt in hotel in buffetvorm is zeker voldoende.

Verbleef: augustus 2016, reisde met familie
Beoordeeld op 22 april 2016

• Verbleef: april 2016, reisde met vrienden
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels
Beoordeeld op 28 februari 2016 via mobiele applicatie

Aangename plek om te verblijven voor of na een vlucht: ik betaalde €58 voor een ruime kamer met prima douche, vriendelijk personeel, goed restaurant en bar, afgesloten parkeerruimte. De afstand is een kwartier lopen naar de terminal maar er gaat een gratis shuttle vanuit het hotel. Even bij de receptie afspreken. Terug kost de shuttle meer tijd. Bij terminal 3 is de parkeerzuil van Ibis met een telefoonnummer. Wachttijd naar het hotel kan oplopen tot een half uur.

Verbleef: februari 2016, reisde met vrienden