Beoordeeld op 25 mei 2018

Perfecter konden we het niet vinden in Lyon. Vlakbij het oude centrum, met veilige betaalde parkeerplaats - ook voor de fietsen - pal naast de deur; mooi ingerichte kleine kamer met goed bed en goede badkamer; uitstekend ontbijt (met shifts) in een gezellige kleine ruimte. Vriendelijke ontvangst, behulpzame medewerkers.

Minpuntje: aan de achterkant staan drie grote aircoventilatoren te blazen. De airco in de kamer was ook al niet erg stil. Slapen met goede oordopjes dus.

Bonuspunt: het hotel doet aan een goed doel, waar je een bijdrage aan kunt leveren.

Kamertip: Ga even kijken, ls je kamer niet al vast ligt, wat je van het aircolawaai vindt.
Datum van verblijf: mei 2018
Reception69002, Responsable réception van Hotel des Savoies Lyon Perrache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 mei 2018

Dear Guest, we truly thank you for this positive feedback. You take time to highlight our real assets (parking, location, staff, decoration & design). You also liked our charity bonus (1€ donation for an association for kids, it is a good deed). You are looking for the calmest room so do not hesitate to ask for highest floor, end of the hallway, street side if you prefer. We hope to host you again. Yours faithfully. Vincent, quality agent.

Beoordeeld op 15 augustus 2017 via mobiele applicatie

Bij binnenkomst was de meneer vd receptie zeer onvriendelijk. Zei alleen: 'incheck is pas vanaf 3, dus dan kan ik pas helpen'. Daarna kwam hij ons achterna gerend of we wel de autosleutels alvast bij hem wilden laten. Hij kon niet uitleggen waarom dat nodig was, dus hebben we niet gedaan. In de avond stond er een aardige meneer bij de receptie, maar die sprak geen woord Engels. De airco in kamer 42 lekte (dit kon niet worden opgelost). De lampjes in de badkamer gaan aan en uit en badkamer stond vol met schimmel. We hebben dus nu een nacht in een snikhete kamer geslapen en er is geen oplossing naar ons geboden. Nooit heen gaan!

Datum van verblijf: augustus 2017
Reception69002, Responsable réception van Hotel des Savoies Lyon Perrache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 augustus 2017

Dear Mieke, we thank you for this review. Unfortunately your stay was not very pleasant, and there is multifactorial reason (welcome, technical issues...). It is our duty to fix and solve any problem so we apologize for that and we truly hope to gain your confidence for a next stopover. Warm regards. Vincent, quality agent.

Beoordeeld op 27 juli 2017

Tijdens onze doorreis naar Spanje zijn we in dit hotel gestopt om te overnachten. We waren zeer snel ingecheckt en konden dus snel richting kamer. De kamer zelf was klein, net als de badkamer. De kamer had wel alle nodige voorzieningen en was mooi ingekleed. Ook de ontbijtruimte was klein, maar het ontbijt zelf was uitgebreid. Wij hadden ook een parkeerplaats gereserveerd. De parking zelf was klein en let vooral op bij het inrijden van de parking, de wagen kan over de grond schuren.

Datum van verblijf: juli 2017
Reception69002, Responsable réception van Hotel des Savoies Lyon Perrache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 1 augustus 2017

Dear Natalie, we thank you for this comment. We are glad to know that your stay among us gave you satisfaction. You did appreciate all hotel quality aspects but your would have preferred more space in all facilities (room, cafeteria, parking)... to improve your experience please do not hesitate to book a superior room for a next stop, maybe choosing room service for breakfast, and reserve one of the biggest spots for you car. Yours sincerely. Vincent, quality agent.

Beoordeeld op 26 december 2016

Nette maar kleine kamer met praktische badkamer met douche. Op loopafstand van Vieux Lyon, bij station Perrache. Garage apart bij te boeken. Uitstekend uitgebreid ontbijt met heerlijke koffie. Prima service.

Datum van verblijf: december 2016
Reception69002, Responsable réception van Hotel des Savoies Lyon Perrache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 december 2016

Dear Guest, we thank you for this great review. You list some of the hotel assets such as location, services, staff and cleanliness... it is indeed daily priorities for us. Just to improve your experience for a next stay we advise to book a superior room which offers more space and fully furnitured... We sincerely wish to receive you again in the future. Yours faithfully. Vincent, quality agent.

Beoordeeld op 16 september 2016

Prettig onthaal. Smaakvolle en eigentijdse inrichting van de krappe kamers en voorzien van alle comfort. Vlak bij openbaar vervoer in vrij rustige straat. Goed bereikbaar met de auto. Hotel beschikt over privé parking. Goede prijs-kwaliteit.

Datum van verblijf: augustus 2016
CyrilleHDS, Gérant van Hotel des Savoies Lyon Perrache, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 19 september 2016

Dear Marc, we thank you for this feedback. We are glad to know that your stay was pleasant, thanks to our welcome attitude, tasteful decoration and services (the private garage costs 11€ and needs to be booked before however). We are not located in old town but it is a very close walking distance, we are in a quiet neighborhood of city center. It would be a pleasure to host you again. Warm regards.