Beoordeeld op 21 augustus 2016

prachtig hotel! het straalt pure klasse uit. Ontvangst door het meertalige personeel zeer vriendelijk, je voelt je er echt welkom. De kamer is prachtig ingericht en naast de perfecte matras(nog nooit zo zalig geslapen) heeft het ook een nespresso apparaat en zijn badjassen en slippers voorzien. Wat ik iedereen zou aanraden is het ontbijt, is zijn geld echt waard!!!!

Kamertip: hoekkamers zijn de ruimste
Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 3 augustus 2016 via mobiele applicatie

Normaalgesproken reden wij op weg naar het zuiden of op de weg terug Lyon voorbij, maar dit jaar hebben we deze stad als tussenstop gebruikt en daar hebben we geen spijt van gekregen! Een prachtig hotel in een prachtige stad! Gemakkelijk bereikbaar(5minuten vanaf de snelweg) maar wel middenin het centrum. Dit klassieke, charmante hotel ademt de sfeer van gastvrijheid. Stijlvolle kamers(2kamers connecting met de kids), een uitgebreid ontbijt en zeer behulpzame medewerkers. Wij komen graag weer terug in Lyon en dan zeer zeker in dit hotel!

Datum van verblijf: juli 2016
Beoordeeld op 10 januari 2016 via mobiele applicatie

Klassiek hotel in de o zo karakteristieke Haussmann stijl. Parkeergarage op 50 meter. Ontvangst en kamer prima. Klein balkon en zicht op plein met mooie fonteinen. Luxe winkelstraat voor het hotel gelegen. Zeer correct en vriendelijk personeel. Goede lokatie voor doorreis of een stedentrip

Datum van verblijf: juli 2015
Beoordeeld op 1 december 2015 via mobiele applicatie

Hotel heeft alles van een klasse hotel. Leuke bar, prachtige kamers. Ontbijt is ook super. Aanrader. Hammam ook aanwezig. WiFi van zeer goede kwaliteit in heel het hotel alsook de kamers, niet altijd opnieuw aanloggen. Vriendelijk personeel.

Datum van verblijf: december 2015
Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 14 november 2015

excellente service, prachtige kamers, lekker ontbijt, ideale ligging, enorm vriendelijk onthaal, gewoon schitterend over de ganse lijn;
beste hotel ooit in Frankrijk en zeker in Lyon. Prijs kwaliteit ongeevenaard.

Datum van verblijf: november 2015
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com