• Zwembad
  • Restaurant
  • Roomservice
Residences Temporim Lyon Cite Internationale(Lyon)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 107 per nacht.

Apart'Hotel Lagrange Vacances Lyon Lumiere(Lyon)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Spa
  • Restaurant
Premiere Classe Lyon Est - Saint Priest Eurexpo(Saint-Priest)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 29/07
Boek nu, betaal bij aankomst
  • Bar/lounge
13 mei 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is de 5e maal dat er bij een ibis hotel (geen buget) de airco niet werkt.
Voor ons een must en niet alleen bij buiten temperaturen boven de tig graden. In de Ibis hotels is de kamertemperatuur altijd hoog. Voor de 5e maal teleurgesteld. Laat men dit vermelden in de hotelbeschrijving.
Vanaf nu geen Ibis hotel meer voor ons.

Verbleef: mei 2017, reisde met vrienden
20 november 2016 beoordeeld

Een hotel voor wie een praktische overnachtingsplek zoekt, maar met een aantal fijne kanten: het ligt aan de rivier en met wat geduld kun je langs de kade de stad in wandelen, de tramhalte is vlakbij (het tramnetwerk in Lyon is uitstekend) en het Musée des Confluences ligt op een steenworp afstand over de brug. Verder gewoon op z'n ibis, maar wel lekker ontbijt (warme madeleines!).

• Verbleef: juli 2016, reisde voor zaken
8 maart 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

In tegenstelling van andere ibis hotels zeer gezellig, persoonlijke bediening en niet die voorgekauwde kamers en antwoorden aan de balie... Top... En goeie ligging en parkeerplaats voor een camionet...recht tegenover musee de confluence

Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
5 september 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

In onze doortocht naar het zuiden is dit een perfect hotel. Heel goede en ruime bedden. Het ontbijt buffet is heerlijk en uitgebreid. De bediening en receptie is zeer vriendelijk. Een aanrader voor je doortocht naar het zonnetje.

Verbleef: september 2015, reisde met familie
16 augustus 2015 beoordeeld

Prima hotel en gunstig gelegen ten opzichte van het centrum van Lyon. Via een tram (naast het hotel) en aansluitend evt. metro (niet echt nodig) zit je binnen 10 minuten in het mooie centrum van Lyon. Hotel ligt dichtbij een nieuw modern museum aan de Rhone. Het hotel beschikt over een eigen afgesloten parkeergarage en goed werkende wifi. Het ontbijt was in buffet en zeker voor franse begrippen een stuk beter dan gemiddeld. De receptie was vriendelijk en behulpzaam met informatie over Lyon en ze boden een aparte stalling aan voor mijn racefiets. We hadden een 3-persoonskamer en die was netjes schoon. Kamer was een beetje aan de krappe kant maar dat was voor ons heen bezwaar. Tweepersoonsbed was goed, de stretcher (uitklapbare stoel) was niet zo goed.

• Verbleef: juli 2015, reisde met familie
Beoordeling verzameld in samenwerking met Ibis Hotels