Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (1.147)
Beoordelingen filteren
1.147 resultaten
Waardering van reizigers
335
505
200
66
41
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
Waardering van reizigers
335
505
200
66
41
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Geselecteerde filters
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 1.147 beoordelingen
Beoordeeld op 18 juli 2016

Hier geslapen op doorreis. Na een week klimmen in Chamonix en omgeving was ik toe aan een normaal bed en dat was dan ook prima. Het hotel is wat gedateerd maar gewoon een prima en schone kamer. Precies wat ik zocht. Ik boek regelmatig bij Accor waardoor ik een gereduceerde prijs had. De reguliere prijs was € 159 wat dit hotel absoluut niet waard is. Zwembad geen gebruik van gemaakt, parkeren voor de deur was gratis.

Datum van verblijf: juli 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
Bedank Rinkert
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 17 september 2015

Alles aan dit hotel valt van begin tot einde mee. Nette kamer, gezellige bar, zeer goed restaurant. Het binnenzwembad en de jacuzzi zijn zeker meerwaarden. Erg vriendelijk personeel. Hotel is makkelijk bereikbaar, en rustig gelegen.

Datum van verblijf: september 2015
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank gv028
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Jean-Marc P, Directeur général van Mercure Chamonix Les Bossons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 september 2015

Hallo,

Wij danken u hartelijk voor het delen van je verleden verblijf bij ons. We zijn blij om te lezen dat je tevreden bent met uw ervaring in ons hotel waren. Uw opmerkingen zijn voor ons de best mogelijke bron van aanmoediging.

We kijken uit naar uw komst in het dal van Chamonix,

Met vriendelijke groet,

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
4 weken geleden beoordeeld

Datum van verblijf: maart 2019
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 maart 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: maart 2019
Reistype: Reisde met vrienden
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 21 februari 2019 via mobiele applicatie

Datum van verblijf: februari 2019
Reistype: Reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Alexandre C, Directeur général van Mercure Chamonix Les Bossons, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 28 februari 2019
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken