Beoordeeld op 22 augustus 2020 via mobiele applicatie

Echt genoten deze vakantie op camping la ravoire! De omgeving is echt prachtig en er is ontzettend veel te doen! op de camping is het personeel heel vriendelijk. Het sanitair is keurig schoon en pas vernieuwd. Het zwembad is prachtig met een geweldig uitzicht!! De bar, het terras en het restaurant zijn ontzettend leuk ingericht en het eten is er heerlijk! Het personeel en manager betty zijn heel erg aardig en gezellig!!! We voelde ons er echt thuis en Mede dankzij hen hebben een geweldige vakantie gehad!!

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Geweldige kleinschalige camping. De camping heeft ruime plekken en savonds is het er heerlijk rustig.
Het (nieuwe) toiletgebouw wordt uitstekend onderhouden. Ook het vernieuwde restaurant heeft een prima menukaart. Er is een leuk zwembad

Beoordeeld op 21 augustus 2020

Alles was geweldig hier. Aardige mensen, prachtig sanitair, goed restaurant gewoon alles super! De lokatie is ook geweldig, wist niet dat Annecy zo mooi was. De winkel zou wat uitgebreider mogen , en het stokbrood vonden wij niet lekker.

Beoordeeld op 19 augustus 2020

Heerlijke vakantie op een klein, schone, sfeervolle camping!
Eten op de camping was ook prima!
Camping ligt op een mooie locatie, loopafstand 15 min naar het meer. (grasveldje)
Met de auto 5 minuten naar een parkeerplaats, hier is meer ruimte en ook alle faciliteiten aanwezig zoals bootjes verhuur/ wc/ restaurantje.

Beoordeeld op 17 augustus 2020

nette en mooie camping, veel Britse gasten, eigenaren zijn ook Brits, alles wordt goed schoon gehouden, animatieteam is leuk, het zwembad is super, de speeltuin is nieuw, de toilet/doucheruimte doet ook nieuw aan, het restaurant is goed. in de ochtend altijd ruimschoots croissants en baquettes verkrijgbaar, wifi voor 1 apparaat was gratis (werkte niet altijd even goed maar was zeker goed genoeg), door coronamaatregelen was er af en toe een wachttijd bij bijvoorbeeld het afwassen, het fietspad achter de camping langs is geweldig! het meer ligt op 10 minuutjes lopen of een minuutje of 5 met de fiets kortom wij hebben een geweldige tijd gehad, absolute aanrader