“Lekker en gezellig dineren in Marseille”
Beoordeling van La Cantine

La Cantine
Geclassificeerd als nr. 107 van 2.440 Restaurants in Marseille
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tijdens onze wandeling van de Notre Dame naar Le Vieux Port ontdekten we een gezellig pleintje met allerlei fijne zaken. We besloten ‘s avonds terug te keren om een hapje te eten.
Bij La Cantine was het erg druk en wij weten waarom.. heerlijk gegeten met erg lekker wijn!
Wij kozen voor de salade ‘la cantine’, de Calamaris en als afsluiter Panna Cotta.
Een echte aanrader: gezellig aangekleed, fijne bediening en heerlijk eten!

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een super leuke plaats met vele terrasjes. De huiswijn was lekker maar het eten viel wat tegen. De pasta pesto was goed maar redelijk saai. De ravioli met geitenkaas was veel te zoet en leek in de honing gevallen. Ondanks de vele positieve recensies op Tripadvisor was het niet ons ding.

10 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten op het terras onder de parasols. Zeer vriendelijke bediening, goede wijn en menukaart.

11 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Met collega's via tripadvisor een restaurant in Marseille gezocht en door de recensies dit restaurant gekozen. Niet teleurgesteld en heerlijk gegeten in een mooie en sfeervolle omgeving. Stracetti en geitenkaas waren voortreffelijk, de calamaris als hoofdgerecht was ook een succes.

30 augustus 2017 beoordeeld

Het was erg druk, maar het personeel bleef toch redelijk relaxed. We hebben heerlijk gegeten op het terras. Het was onze laatste avond in Marseille, anders waren we zeker nog teruggekomen!

Reizigers die La Cantine bekeken, bekeken ook

Marseille, Bouches-du-Rhone

In La Cantine geweest? Deel je ervaringen!