Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (900)
Beoordelingen filteren
901 resultaten
Waardering van reizigers
216
505
125
37
18
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
216
505
125
37
18
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
2 - 7 van 901 beoordelingen
Beoordeeld op 9 augustus 2017 via mobiele applicatie

We kwamen aan en de meneer bij de receptie sprak niet heel goed engels. Als je vragen had ging het moeilijk.

3de etage had een echte rokerslucht en onze kamer zelf ook vonden we.
Badkamer was schoon en de handdoeken lekker zacht.

Ontbijt was ook goed en daar in tegen wel een goed engels sprekende mevrouw die je ontvangt.

Kort samengevat kon voor ons vele malen beter.

Datum van verblijf: augustus 2017
Reistype: Reisde met vrienden
Bedank thijs075
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grégory B, General Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 augustus 2017
Google-vertaling

Good morning,
I am really sorry your stay was not at the level of your expectations. Do not hesitate to contact immediately our staff in case of any issue with the room, a solution can be found.
I hope you will give us the chance to make it up to you for a futur stay
Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 22 juni 2017

het was meer dan gemiddeld maar geen heel goed het zat er tegen aan , maar door een kleine puntjes is het net niet "heel goed" geworden. het ontbijt is gewoon goed te noemen, er ontbrak niks. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels
Ik had alleen de pech dat mijn telefoon op het moment van verblijf geen wifi kon oppakken (achteraf bleek mijn telefoon een hardware probleem te hebben). Al met al een goed verblijf in dit hotel

Datum van verblijf: juni 2017
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Bedank hansp201
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grégory B, General Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 juli 2017
Google-vertaling

Good morning hansp201,
thank you for taking the time to share your opinion about your stay in Ibis Marseille Centre Euromed.
Our staff as well as the technical service and the wi-fi company are available 24/7 to provide you the best service. Your satisfaction is the best reward for us all.
I hope to see you again soon in Marseille
Best regards

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 16 december 2016

Direct een vlotte en hartelijke ontvangst met uitleg van de mogelijkheden voor de komende dagen. Kamer schoon en een aardig uitzicht. Ruime douche ook schoon. De kamer mag worden voorzien van 2 stuks comfortabele stoelen met en tafeltje. Er is voldoende ruimte. Wat kledinghaakjes in de wasruimte zou makkelijker zijn. Goed ontbijt met voldoende keus. Prima maaltijden in het IBIS restaurant. Bedieding is voorbeeldig. Direct broodjes en een kan water. Tram voor de deur. 24h 0f 72h RTM pas maakt reizen makkelijk. Supermarktjes bij station Joliette.
Prijs/kwaliteit in orde maar wel een punt van zorg naar toekomstige ontwikkelingen.

Datum van verblijf: december 2016
  • Reistype: Reisde met een partner
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
1  Bedank BelevingIsBezit
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 18 oktober 2016 via mobiele applicatie

Voor zakelijke reiziger goed. Als stellen gezinnen niet. Leuke bar en restaurant . Leuke kamer ( wel klein ) wat je nodig hebt is er .. maar verwacht geen extra. En ja gelukkig nog rokerskamers . Al met al goed en geld waard

Datum van verblijf: oktober 2016
Reistype: Reisde alleen
1  Bedank zierikzee
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Grégory B, Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 26 oktober 2016
Google-vertaling

Dear Zierikzee,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for a business travel or for you next vacations !!!

Sincerely,

Grégory Bonnet

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 25 november 2014

Dit hotel is een uitstekende keuze voor zowel zakelijk als een weekendje weg.
Het hotel ligt aan de rand van het centrum in de nieuwe wijk Euromed. De metro is 5 min. lopen, de tram stopt voor de deur, en de bus richting de oude haven (lijn 83) om de hoek.
De kamers zijn erg netjes met een ruime douche. De bedden slapen heerlijke (geode matrassen!).
Het internet op de kamer is gratis en werkt goed - al moet je wel elke keer opnieuw inloggen.
Het ontbijt is uitgebreid met pannenkoekjes en tortillas - helaas geen eitjes. Maar keuze genoeg.
Restaurants liggen in een nieuw winkelcentrum om de hoek.
Wij vonden het een erg goede keuze!

Datum van verblijf: november 2014
  • Reistype: Reisde met vrienden
    • Slaapkwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
2  Bedank RoyV71
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken