• Inclusief ontbijt
C2 Hotel(Marseille)
InterContinental
Besparingsmelding! 28% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 28% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 261 per nacht.

• Roomservice
nhow Marseille(Marseille)
  • Inclusief ontbijt
Mama Shelter Marseille(Marseille)
  • Restaurant
9 augustus 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen aan en de meneer bij de receptie sprak niet heel goed engels. Als je vragen had ging het moeilijk.

3de etage had een echte rokerslucht en onze kamer zelf ook vonden we.
Badkamer was schoon en de handdoeken lekker zacht.

Ontbijt was ook goed en daar in tegen wel een goed engels sprekende mevrouw die je ontvangt.

Kort samengevat kon voor ons vele malen beter.

Verbleef: augustus 2017, reisde met vrienden
Grégory B, General Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd 10 augustus 2017

Good morning,
I am really sorry your stay was not at the level of your expectations. Do not hesitate to contact immediately our staff in case of any issue with the room, a solution can be found.
I hope you will give us the chance to make it up to you for a futur stay
Best regards

22 juni 2017 beoordeeld

het was meer dan gemiddeld maar geen heel goed het zat er tegen aan , maar door een kleine puntjes is het net niet "heel goed" geworden. het ontbijt is gewoon goed te noemen, er ontbrak niks. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam en spreekt goed Engels
Ik had alleen de pech dat mijn telefoon op het moment van verblijf geen wifi kon oppakken (achteraf bleek mijn telefoon een hardware probleem te hebben). Al met al een goed verblijf in dit hotel

• Verbleef: juni 2017, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
Grégory B, General Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd 13 juli 2017

Good morning hansp201,
thank you for taking the time to share your opinion about your stay in Ibis Marseille Centre Euromed.
Our staff as well as the technical service and the wi-fi company are available 24/7 to provide you the best service. Your satisfaction is the best reward for us all.
I hope to see you again soon in Marseille
Best regards

16 december 2016 beoordeeld

Direct een vlotte en hartelijke ontvangst met uitleg van de mogelijkheden voor de komende dagen. Kamer schoon en een aardig uitzicht. Ruime douche ook schoon. De kamer mag worden voorzien van 2 stuks comfortabele stoelen met en tafeltje. Er is voldoende ruimte. Wat kledinghaakjes in de wasruimte zou makkelijker zijn. Goed ontbijt met voldoende keus. Prima maaltijden in het IBIS restaurant. Bedieding is voorbeeldig. Direct broodjes en een kan water. Tram voor de deur. 24h 0f 72h RTM pas maakt reizen makkelijk. Supermarktjes bij station Joliette.
Prijs/kwaliteit in orde maar wel een punt van zorg naar toekomstige ontwikkelingen.

• Verbleef: december 2016, reisde met een partner
Beoordeling verzameld in samenwerking met Accorhotels.com
18 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Voor zakelijke reiziger goed. Als stellen gezinnen niet. Leuke bar en restaurant . Leuke kamer ( wel klein ) wat je nodig hebt is er .. maar verwacht geen extra. En ja gelukkig nog rokerskamers . Al met al goed en geld waard

Verbleef: oktober 2016, reisde alleen
Grégory B, Manager van Ibis Marseille Centre Euromed, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 oktober 2016

Dear Zierikzee,

Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon for a business travel or for you next vacations !!!

Sincerely,

Grégory Bonnet

25 november 2014 beoordeeld

Dit hotel is een uitstekende keuze voor zowel zakelijk als een weekendje weg.
Het hotel ligt aan de rand van het centrum in de nieuwe wijk Euromed. De metro is 5 min. lopen, de tram stopt voor de deur, en de bus richting de oude haven (lijn 83) om de hoek.
De kamers zijn erg netjes met een ruime douche. De bedden slapen heerlijke (geode matrassen!).
Het internet op de kamer is gratis en werkt goed - al moet je wel elke keer opnieuw inloggen.
Het ontbijt is uitgebreid met pannenkoekjes en tortillas - helaas geen eitjes. Maar keuze genoeg.
Restaurants liggen in een nieuw winkelcentrum om de hoek.
Wij vonden het een erg goede keuze!

• Verbleef: november 2014, reisde met vrienden