“Voer uit blik”

Keukens: Frans, Steakhouse
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten, Speciale gelegenheden, Romantisch
Dineropties: Diner, Na sluitingstijd, Lunch, Reserveringen
4 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden poellée de poulpe persillée.
We kregen inktvisblokjes uit blik met wat blokjes paprika. Geen peterselie gevonden.
Foei!

Datum van bezoek: september 2019

2 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onze derde avond in Marseille en het eerste Restaurant dat beviel. De wijnkaart is enorm, het vlees is heerlijk. Mocht je er zelf niet uitkomen: de sommelier helpt je graag verder!
Het is vrij prijzig maar het geld zeker waard! Wij hebben nu al voor de volgende keer gereserveerd!

Datum van bezoek: augustus 2018
19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hallo,

We zijn hier gaan eten met 2 volwassenen en een 7 maand oude baby in de kinderwagen.
Direct hartelijk ontvangen en een plaatsje vrijgemaakt voor onze kinderwagen.

We hebben beide een steak met oorsprong in Galicië gegeten. Deze was perfect gebakken en we hebben hier een bijpassend glas wijn geserveerd gekregen.

Hier kom je niet om goedkoop te eten. Maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeker voldoende.

Kwalitatieve producten kosten nu eenmaal wat meer dan wat de gemiddelde restaurateur gebruikt.

Datum van bezoek: februari 2018
6 september 2017 beoordeeld

Mooi terras, goede bediening en veel keuze uit gerechten. Zeer groot aanbod in wijnen, en allemaal voorradig !

Datum van bezoek: augustus 2017
30 augustus 2017 beoordeeld

We hebben er 2 maal gegeten. Ik ben zelf niet zo'n vleeseter, maar beide keren vond ik het erg lekker! Personeel was ook erg vriendelijk; het doet altijd goed als ze je (in het hoogseizoen met zoveel toeristen in de stad) herkennen.
Het is ook leuk om te zien hoe en waar het vlees wordt klaargemaakt; in het restaurant bij een groot vuur. Ze hebben zoveel wijnen dat het moeilijk kiezen was; dus hebben we maar de huiswijn genomen. Prima! Voor mensen die van vlees houden is dit zeker een aanrader!

Datum van bezoek: augustus 2017

Reizigers die La Côte de Boeuf bekeken, bekeken ook

Marseille, Bouches-du-Rhone

In La Côte de Boeuf geweest? Deel je ervaringen!