“Spijtig dat ze vlug tevreden zijn”
Beoordeling van Chez Fonfon

Chez Fonfon
Reserveren met
Chez Fonfon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 247 van 2.359 Restaurants in Marseille
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Na sluitingstijd, Diner, Reserveringen
17 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

We wilden vanaag een bouillabaisse eten bij fonfon maar kregen te horen dat het volzet was, nochtans was zowel de benedenverdieping als de bovenverdieping nog half leeg, dan maar bij de buren gaan eten vanwaar we dot in het oog hielde, nooit was echter het restaurant volledig volzet er bleven telkens een twintigtal plaatsen onbezet dit van ik zeer spijtig, zeker omdat we er speciaal voor naar Marseille kwamen.

22 juli 2017 beoordeeld

Bouillabaisse is een typisch Provençaals gerecht in Marseille. Een echte bouillabaisse volgt strikte regels en voorschriften. Chez Fonfon staat bekend als één van de beste vis restaurants en vooral de Boullaibaisse heeft naam en faam in de wijde omtrek. Het restaurant is gesitueerd in een romantische kleine haven en met vooral op de tweede etage een prachtig uitzicht.

12 oktober 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Om een culinaire trip af te sluiten stond fonfon op het lijstje... helaas spelen ze op gevoel en niet klant gericht, spijtig ik had hier meer van verwacht.
Op dit niveau moet je er altijd staan.

17 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Paar uur op voorhand gereserveerd, maar een echte ontdekking! Gelegen aan een idyllisch haventje, ontvangst en bediening door een super aangename equipe, een originele bouillabaisse om duimen en vingers van af te likken, café gourmand om af te sluiten, al bij al een "decouverte"!

13 september 2016 beoordeeld

Een niet gekend restaurant voor de toeristen,ligt aan een kleine inham juist buiten het centrum.Maar een visrstaurant met faam.Er zijn ook 4 kamers te huur deze waren perfect.Moet wel altijd reserveren, maar voor de gekende Bouillabaise is dit het adres.

Reizigers die Chez Fonfon bekeken, bekeken ook

Marseille, Bouches-du-Rhone

In Chez Fonfon geweest? Deel je ervaringen!

;