“Bouillabaise gaan eten ,de beste”
Beoordeling van Chez Fonfon

Chez Fonfon
Reserveren met
Chez Fonfon is niet beschikbaar op de door jou verzochte tijd. Kies een andere tijd of zoek naar restaurants die tafels vrij hebben.
De door jou geselecteerde tijd is al verstreken.
Geclassificeerd als nr. 244 van 2.355 Restaurants in Marseille
Keukens: Frans
Geschikt voor: Lokale keuken
Dineropties: Lunch, Diner, Na sluitingstijd, Reserveringen
13 september 2016 beoordeeld

Een niet gekend restaurant voor de toeristen,ligt aan een kleine inham juist buiten het centrum.Maar een visrstaurant met faam.Er zijn ook 4 kamers te huur deze waren perfect.Moet wel altijd reserveren, maar voor de gekende Bouillabaise is dit het adres.

3 september 2016 beoordeeld

Aanrader als je prijs-kwaliteit wil eten in Marseille. Het eten is van uitstekende kwaliteit en de mensen zijn er vriendelijk.

3 december 2015 beoordeeld

Terugdenkende aan enkele jaren terug, hadden wij hier veel van verwacht. Het voorgerecht met gefrituurde inktvis was smaakloos, het hoofdgerecht gegrilde vis was wel ok maar de bijgerechten waren smaakloos, tot op een gegeven ogenblik het restaurant zich vulde met een 40tal luidruchtige advocaten. Op het dessert moesten we wachten, tot de maitre dit door kreeg en ons een glas mare aanbood. De wijnen waren ok maar best wel prijzig. Wij komen hier nooit meer!

15 mei 2015 beoordeeld

We zijn er speciaal voor hun beroemde bouillabaisse naar toe gegaan. En daar heb ik geen spijt van. Mijn partner nam de bourride en ook die was heerlijk. Zij maken de bouillabaisse met een visbouillon waarin duidelijk kreeften of krabben of langoustines in hebben gezwommen, want niet gebruikelijk is, maar wel erg lekker. Vooraf gegaan door een dozijn voortreffelijke oesters en begeleid door een Bandol Rosé was dit een topmaal (niet goedkoop overigens maar dat had ik ook niet verwacht en je doet dit niet dagelijks).

7 november 2014 beoordeeld

Dit restaurant heeft één der beste bouillabaises van Marseille. Echt een aanrader. Verscholen achter de kustweg de Corniche is het gezellig tafelen in een modieus interieur. Wel best op voorhand reserveren. Niet alleeen de bouillabaise was heel lekker maar er is ook een mooi assortiment van nieuwgheden. Een pluim voor de kok.

• Sfeer

Reizigers die Chez Fonfon bekeken, bekeken ook

Marseille, Bouches-du-Rhone

In Chez Fonfon geweest? Deel je ervaringen!

;