“Oog voor detail - heel prettige ervaring”
Beoordeling van La Table de Xavier Mathieu

Geclassificeerd als nr. 5 van 94 Restaurants in Gordes
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
14 september 2019 beoordeeld

Een warm welkom in een prettig kader was een goede start. Persoonlijke voorkeuren konden aangegeven worden, bv. het broodje, boter, zout, enz.
De gerechten hadden een prachtige compositie van smaken en uitzicht. De aangepaste wijnen heel lekker, verbeterpuntje was dat de sommelier er niet bij was met zijn hoofd en we verschillende keren moesten vragen voor de aangepaste wijn. Al bij al top ervaring en een aanrader.

Datum van bezoek: september 2019
Xavier-Mathieu, Propriétaire van La Table de Xavier Mathieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd 4 weken geleden

Dear Mr & Mrs,

Thank you so much for taking the time to give your comment about your meal in our restaurant la Table de Xavier MATHIEU.

We hope to have a pleasure to welcome you again soon.

Best regards.

12 juli 2017 beoordeeld

We werden met een kind op een terras vol rokers gezet, waardoor we helemaal niet konden genieten van ons eten en de wijn die we hadden besteld. De ober deed lacherig toen we hem vroegen of we ons konden verzetten. Het is eenvoudig op te lossen door te vragen aan je klanten of ze al of niet willen tussen de rokers zitten. Dit is geen ster waardig.

Datum van bezoek: juli 2017
Xavier-Mathieu, Propriétaire van La Table de Xavier Mathieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 31 juli 2017

Dear Madam, Dear Sir,

Thank you for your feedack.

We would like to inform you that our gastronomic terrace is for a non smoker and smoker customers.

And we inform you that you have your dessert inside our dinning room to avoid a smoking area in the terrace.

Next time don't hesitate to inform us you want a no smoking area.

We remain at your entire disposal for any further information.

We hope to have a pleasure to welcome next time at le Phébus & Spa.

Kindest regards

3 juni 2017 beoordeeld

Pure klasse in de Provence.
Uitgekozen producten in een fantastisch kader
Zeer vriendelijke bediening.
Niet goedkoop maar klasse restaurant
Zeer uitgebreide keuze van streekwijnen

Datum van bezoek: april 2017

Dear madam, Dear Sir,

Thank you so much for your feedback about your dinner in our gastronomic restaurant Xavier Mathieu.

We hope to have a pleasure to welcome you next time.

Kindest regards

26 augustus 2016 beoordeeld

De Michelin ster is meer dan verdiend. Wat een keuken ... en bovendien een super efficiënte en vriendelijke bediening. Ook de locatie en de setting mogen er zijn. Een echte aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2016
Xavier-Mathieu, Directeur général van La Table de Xavier Mathieu, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 januari 2017

Chère Ingrid C,

nous vous remercions pour ces commentaires et sommes ravis que votre passage dans notre restaurant vous laisse un si bon souvenir.

Au plaisir de vous recevoir à nouveau.

Cordialement,

4 augustus 2014 beoordeeld

Met een middels twee emails bevestigde reservering dienden wij ons vol verwachting aan in het sterrenrestaurant van Le Phebus op donderdagavond 31 juli 2014. We werden ontvangen door een ober die verwonderd reageerde toen wij ons aanmeldden en na een vlugge blik op de gastenlijst van die avond meedeelde dat wij er niet op stonden. Toen wij bewijs voorlegden van de dubbele bevestiging van de reservatie luidde het dat wij verkeerdelijk op de gastenlijst van de dag ervoor waren terechtgekomen. Wij hadden nochtans een telefoonnummer opgegeven en zijn toen niet opgebeld. Bovendien waren de mails duidelijk: een tafel voor drie op donderdagavond. Nog twee andere personeelsleden kwamen erbij, maar het verdict was duidelijk: binnen eten of vertrekken. Hoewel er nog meerdere tafels op het terras vrij waren, kon er ons geen worden toegewezen, want die waren "gereserveerd". Wij zijn dan maar ontgoocheld vertrokken. Missen is menselijk, maar de onvriendelijke en onprofessionele behandeling die we hier kregen is ongezien en onwaardig voor Relais & Chateaux en Michelin. Zelfs een verontschuldigende email achteraf kon er niet af. Wij keren hier nooit meer terug.

Datum van bezoek: juli 2014

Reizigers die La Table de Xavier Mathieu bekeken, bekeken ook

In La Table de Xavier Mathieu geweest? Deel je ervaringen!