“Best pizzaplace in the South of France ”
Beoordeling van Santa Lucia

Santa Lucia
Geclassificeerd als nr. 24 van 90 Restaurants in Villeneuve-Loubet
Keukens: Italiaans
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Bezorgen, Reserveringen
25 februari 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Altijd lekker, altijd veel en altijd zeer prijselijk. Telkens komen de terug. Terrasje aan de baai (Marina baie des Anges)
Dikwijls drummen of wachten op je plekje ,maar steeds het wachten waard!!!!

4 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Traditiegewijs komen we hier jaarlijks terug en telkens zeer tevreden. Altijd zeer lekker en veel voor de prijs die je betaald, de linguini saumon,lasagne,entrecote en zeker de pizza's (XL!) zijn de moeite waard, niet voor niets het drukst bezochte restaurant in de baai!!!
Reserveren is handig!

27 juni 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Wij zijn met een stel wezen eten , voor gerecht was matig , hoofdgerecht werd verbrand opgediend , scampi's waren zwart / verbrand , steak medium besteld ! was ook zwart en doorbakken , al het eten terug gestuurd naar de keuken , personeel keek heel verbaasd dat het terug ging , kwam geen gepaste oplossing om wat anders bestellen dus maar verderop gegaan om wel lekker te eten ! wij komen hier zeker nooit mee terug !!

22 juni 2016 beoordeeld

Hier heb ik samen met mijn bijrijder, een heerlijke pizza gegeten, die betaalbaar was, en goed van smaak.

19 juni 2016 beoordeeld

Santa Lucia is een italiaans restaurant. De opgediende gerechten waren koud. Tussen voorgerecht en hoofdgerecht dienden wij 1 uur te wachten. De kwaliteit van hetgeen aangeboden werd was gemiddeld van kwaliteit

Reizigers die Santa Lucia bekeken, bekeken ook

Villeneuve-Loubet, Franse Riviera - Côte d'Azur

In Santa Lucia geweest? Deel je ervaringen!