“Een zeer goede ervaring in een mooi dorp”
Beoordeling van Vin Ensèn

Vin Ensèn
Geclassificeerd als nr. 2 van 9 Restaurants in Caromb
27 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Een zeer goede ervaring in een onverwacht mooi dorp. We werden zeer vriendelijk ontvangen op een mooi terras met de mogelijkheid om ook binnen te lunchen in een gekoelde zaal. Zeer attente en enthousiaste bediening . We dronken elk een glas wit bij het voorgerecht ( lauwe caillette met een heerlijke sla ) waarna bij de vis een schitterend glas cairanne aangeraden werd bij de baars en bij het vlees ( kraai van het kalf ) een rode wijnruit het dorp zelf. Enig minpuntje was dat bij de twee hoofdgerechten dezelfde groenten geserveerd werden.
Voorgerecht , hoofdgerecht dessert en koffie kosten ons zowat 60 euro.
Prijs-kwaliteit was dit voor ons een 5 waard!

Datum van bezoek: augustus 2020

10 februari 2020 beoordeeld

We wilden wat eten, niet te veel maar wel lekker. We wilden een goed glas wijn, niet te duur, maar wel lekker. We wilden een prettige sfeer, niet te druk maar wel comfortabel. We vonden het in Caromb. Een plek om terug te komen en onze gasten te adviseren als ze bij onze chambres d'hotes logeren in Blauvac.

Datum van bezoek: februari 2020
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Zeer fijne gastheer en heel vriendelijke bediening. Vers keuken. Beperkte keuze maar zeer verzorgd met dagverse producten. Zeer uitgebreide en aantrekkelijke wijnselectie. Breed en eigenzinnig. Een troef !! Een zekere aanrader voor een aangename middaglunch. We komen zeker terug voor op een avond met vrienden voor een wijndegustatie met begeleidende “hapjes”. Echte aanrader.

Datum van bezoek: november 2019
29 oktober 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit is werkelijk een klein juweeltje. In het centrum van Caromb, met een terrasje aan de straatkant, maar vooral in de tuin, met zicht op de Dentelles de Montmirail. Wij gingen hier in september drie maal lunchen, hier moet niet bij verteld worden dat het uitstekend is. De lunchkaart is met een vast menu, altijd keus tussen vlees en vis. Het is niet alleen een restaurant, maar ook een ‘cave à vin’ waardoor de winkeuze meer dan uitstekend is.uitsteken

Datum van bezoek: september 2019
23 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag, maandag 23 september bezocht. Wij kenden deze zaak nog niet. In het voorjaar bij de buurman gegeten. Een verfrissend nieuw concept. Wat hadden als lunch een verfijnde ansjovis salade en daarna risotto. Beide gerechten gewoon goed. Met een lichte rode wijn uit Tulette. De bediening is zonder meer heel vriendelijk en persoonlijk. We gaan binnenkort nog eens een keertje proeven.

Datum van bezoek: september 2019

Reizigers die Vin Ensèn bekeken, bekeken ook

In Vin Ensèn geweest? Deel je ervaringen!