27 september 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Een oase van rust.
Het hotel ligt in de hoogte en je hebt prachtig zicht.
De kamers zijn enorm groot en luxueus. Alle dagen verse handdoeken en zeepjes.
Ontbijten aan het zwembad, met de vogels die fluiten, met zich op de zee/gebergte...
Er is een binnenzwembad met hamman en buiten zwembad. Dus als het even te koud is buiten, heb je nog het warme zwembad.
Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam.
Kortom hier heb je alle luxe en rust die je nodig hebt!!

Verbleef: september 2016, reisde met familie
19 september 2016 beoordeeld

In hotel Cantemerle is het personeel heel vriendelijk en behulpzaam, van poetsdienst tot receptie personeel. Het hotel is een oase van rust. Wel spijtig van de talrijke trappen. Voor mensen die niet goed te been zijn is het minder aangeraden. De kamers zijn zeer ruim en verzorgd. Het balkon of terras met stoelen en tafel is een pluspunt. Het restaurant is uitstekend. De zondagavond is het gesloten en gasten die halfpension hebben geboekt kunnen hun avondmaal omzetten in een lunch op een andere dag. Het ware beter een ristorno te geven voor die maaltijd, want meestal ben je een ganse dag op stap. Zowel het buitenbad als het binnenbad zijn zeer goed onderhouden. Er zijn voldoende ligzetels op de ruime weide. Het is een viersterrenhotel dat zeker zijn prijs waard is.

• Verbleef: september 2016, reisde met een partner
27 juli 2016 beoordeeld

Dit hotel is luxe en de kamers zijn een soort geschakelde huisjes, mooi en ruim en een ruim terras. Een aangename tuin en zwembad. Het ontbijt was uitgebreid en smakelijk. De spa hebben we niet gebruikt, wel het restaurant. De avond dat we van de kaart aten was zeer goed, de volgende avond was en een zee-buffet.... Ik ben geen vis of buffet fan maar aangezien er ook zalmtartaar en tonijn sashimi aangekondigd was, hebben we het toch gedaan. Dat was een tegenvaller, de tartaar was ongeveer 2 cm. in doorsnede en de tonijn ook ongeveer die maat. Al het andere moest zelf gepeld worden, de garnalen zelfs. De kreeft die je aan tafel gebracht kreeg, waren drie dobbelsteentjes in een pannetje saus. Ik dacht dat ik die ook zelf moest schoonmaken en had het niet genomen, mijn man wel en die heeft mij laten proeven. Dat was erg lekker maar hij had dus maar 2 stukjes over. Gelukkig was er brood voor mij en ik heb rijst met inktvissaus gegeten, daar was de inktvis al uitgevist en dat smaakte goed.

Een goed hotel maar als je net als ik niet van zelf schoonmaken van je eten houdt, eet die avond dan ergens anders.

• Verbleef: juni 2016, reisde met een partner
10 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

We zaten dit najaar 3 nachten in dit hotel. Het is een oase van rust met een prachtig zwembad. De kamers zijn ruim en schoon. Het ontbijt is uitgebreid. Het personeel is vriendelijk.
Naar Vence centrum is zeker een kwartier lopen en vonden wij in de avond niet prettig.
Punt van kritiek is het eten s avonds. Dat vonden wij ronduit slecht, smakeloos en absoluut veel te duur.

Verbleef: oktober 2015, reisde met een partner
15 augustus 2015 beoordeeld

Heerlijk luxe hotel met prachtige tuin en zwembad, ruime kamers en nieuw sanitair en super keuken en ontbijt. Een aanrader. Voldoende plaats om te parkeren en beveiligd. Vriendelijke ontvangst, heerlijk terras met uitzicht tot aan de zee!

• Verbleef: september 2014, reisde met een partner