Beoordeeld op 11 juli 2017

Zeer goed gelegen, rustig familiaal hotel.
Kamer zijn net en zeer proper gehouden iedere dag.
Zwembad met ligstoelen en badhanddoek (zijn gratis ter beschikking) ligt zeer goed en is heel proper.
Ontbijt is goed en men staat steeds klaar om je verder te helpen.
Ontvangst is zeer professioneel en je voelt je onmiddellijk thuis.
Ideale ligging om verschillende middeleeuwse steden en dorpen te bezoeken. De middellandse zee ligt op amper 15 km.

Kamertip: Kamers op gelijkvloers zijn de beste en geven uit op tuin en je hebt dan ook tuinstoelen ter beschikking. Hele dag zon.
Datum van verblijf: juni 2017
Beoordeeld op 22 mei 2017

rustig gelegen hotel; stijlvolle kamers, inkom en restaurant; lekker ontbijt en keuken restaurant; uitbaters zijn bijzonder vriendelijk en behulpzaam met tips om de regio te verkennen; enig negatief puntje is zwakke internet verbinding

Datum van verblijf: mei 2017
Beoordeeld op 9 juli 2013

Gezellig familiehotel waar men zich meteen thuis voelt. Lekker ontbijt en lekker avondeten (we hadden half pension). Men staat steeds klaar om te helpen en men is zeer vriendelijk en attent. De kamers zijn ruim genoeg, de balkons met tafel en stoeltjes zijn een pluspunt. Het hotel is de ideale uitvalbasis om zowel de gorges du Loup en steden als Nice, Antibes, Cap Ferrat, Monaco, Eze, Vence, Menton,... te bezoeken.
Dit hotel verdient een 10/10 we houden hierbij rekening met prijs/kwaliteit, iets waar bij sommige andere beoordelingen geen rekening mee wordt gehouden.

We gaan zeker terug !

Datum van verblijf: juni 2013
Beoordeeld op 28 juni 2012

Uiterst vriendelijk en gastvrije directie en behulpzaam personeel. Altijd klaar met adviezen.

Datum van verblijf: juni 2012
Beoordeeld op 17 augustus 2011

Onthaal zeer hartelijk. Tevreden over verblijf. Het avondeten ( we hadden halfpension ) mocht iets fijner zijn.

Datum van verblijf: augustus 2011