Zo te zien gebruik je een niet door ons ondersteunde browser. Het is mogelijk dat de TripAdvisor website nu niet goed wordt weergegeven.We ondersteunen de volgende browsers:
Windows: Internet Explorer, Mozilla Firefox, Google Chrome. Mac: Safari.
Hotels in de buurt
Beoordelingen (562)
Beoordelingen filteren
562 resultaten
Waardering van reizigers
132
226
140
43
21
Type reiziger
Tijd van het jaar
TaalAlle talen
Meer talen
132
226
140
43
21
Bekijk wat reizigers erover zeggen:
Filteren
Lijst wordt bijgewerkt...
3 - 8 van 562 beoordelingen
Beoordeeld op 13 oktober 2012

Een typisch Novotel hotel (ietsje gedemodeerd), rustig gelegen in de bossen van Valbonne. Voldoende parking. Gratis internet. De kamers zijn aan renovatie toe. De rijtijd met de wagen naar Cannes is ongeveer 30min. 's Ochtends behoorlijk veel files.

  • Verbleef: oktober 2012, reisde alleen
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
    • Service
Bedank AnoniemAntwerpen
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 14 augustus 2011

  • Verbleef: augustus 2011, reisde met familie
    • Prijs/kwaliteit
    • Locatie
    • Slaapkwaliteit
    • Kamers
    • Hygiëne
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een individuele reiziger en niet die van TripAdvisor LLC of een van zijn partners.
Deze beoordelingen zijn machinevertalingen vanuit het Engels. Machinevertalingen weergeven?
2 weken geleden beoordeeld via mobiele applicatie

Verbleef: oktober 2018, reisde met familie
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 6 oktober 2018

  • Verbleef: oktober 2018, reisde voor zaken
    • Prijs/kwaliteit
    • Hygiëne
    • Service
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Beoordeeld op 29 juli 2017 via mobiele applicatie

Verbleef: juli 2017, reisde met een partner
Deze beoordeling is de persoonlijke mening van een TripAdvisor-lid en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Cedric L, Directeur général van Novotel Antibes Sophia Antipolis, reageerde op deze beoordelingGereageerd 8 augustus 2017
Google-vertaling

Rapporteer reactie als ongepast
Dit antwoord is de persoonlijke mening van de managementvertegenwoordiger en niet die van TripAdvisor LLC zelf.
Meer beoordelingen bekijken