“prachtige, ruime villa met mooi zicht op de baai ...”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Schrijf een beoordeling

Reizigersbeoordelingen

Resort370 ...
1 beoordeling
“prachtige, ruime villa met mooi zicht op de baai van sainte maxime”
Beoordeeld op 2 augustus 2017 voor een verblijf in juli 2017

De villa is heel ruim en degelijk ingericht. Overal is er veel lichtinval. De tuin is prachtig en het zwembad gewoon perfect met springplank en een ondiep gedeelte.
Elke kamer heeft een eigen , schone badkamer. In de keuken is er ook aan alles gedacht en er is een ruime aparte kamer om de was te doen.Het bruisend Sainte maxime ligt op 5 minuutjes rijden met de auto. Azurselect heeft onze vakantie gewoon perfect gemaakt door ons deze villa te verhuren..bedankt daarvoor!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
2 aug 2017
Hartelijk dank voor uw review, wij hopen u graag nogmaals in één van onze villa's te mogen begroeten.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren