“Très bien ”

Geclassificeerd als nr. 8 van 106 Restaurants in Grimaud
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
Dineropties: Na sluitingstijd, Reserveringen
31 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ontzettend goede bediening. Hele goede menu kaart en verse ingrediënten. De menu kaart werd in het Engels uitgelegd en prijs kwaliteit verhouding was super.

27 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Super vriendelijke bediening!
Erg goed, puur eten!
Je kan zien dat de kok van zijn werk houdt!
In hartje van port Grimaud uitkijkend over de haven.
Ook binnen is het hier super gezellig!
Aanrader!

13 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten in het nogal op een kermis lijkende port grimaud. De kaart is goed, heerlijke vis gerechten met daarbij ook heerlijke wijn. Zeker een aanrader!

23 juli 2016 beoordeeld

Vorig jaar hier gegeten was prima, dit jaar een drama, het enige doel was om zoveel mogelijk tafels bezet te krijgen op 1 avond, we hadden het aperitief nog niet eens gehad was er 2 keer gevraagd of we een keuze gemaakt hadden. Voor en hoofd waren prima alleen prijzen in de kaart zijn anders dan op de rekening en dus 20 euro teveel betaald, na hoofd nog maar een tweede flesje wijn besteld word opengemaakt en op tafel gegooid, inschenken ho maar, voor laten proeven al helemaal niet. toen weer 4 gevraagd of we al een keus gemaakt hadden uit de dessertkaart bij de vijfde keer maar wat besteld, appelcrumble 2 x en chocolade taartje, appelrumble moet dan wel de oven in om krokant te krijgen en chocolade taartje ook om de binnenkant te laten smelten, niet gebeurd, wat van gezegd, eigenaresse pakt 1 appelrumble weg en gooit een andere op tafel zonder een word te zeggen. dit herhaalt zich ook bij tafels om ons heen die klachten hadden. Andere tafel naast ons met vier nederlanders hebben minstens 3 kwartier gewacht op drankje. Bij het afrekenen dit voor gelegt aan eigenaresse en gevraagd wat ze hier van vond, we hadden gelijk zij ze en vervolgens liep ze weg, geen sorry of iets dergelijks. Wij gaan zeer regelmatig uit eten tijdens onze vakantie dagelijks maar heb van mijn leven nog niet zo'n onbeschofte bediening meegemaakt. Nogmaals ziet er gezellig uit, eten is prima, op de desserts na, maar als je eenmaal zit word je binnen no-time afgeraffeld.

7 juni 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Met ons gezin geweest. Heerlijk gegeten. Goed Engels sprekend personeel. De menu kaart werd geheel vertaald voor ons. De timing van het eten was ook goed. Net te snel. Alles werd met zorg geserveerd

Reizigers die La Tartane bekeken, bekeken ook

Port Grimaud, Grimaud

In La Tartane geweest? Deel je ervaringen!